۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حمام‌هاي بلور و حاج ميرحسن آماده بازديد گردشگران شود
کد خبر: ۳۴۲۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۲ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خواستار شد؛

حمام‌هاي بلور و حاج ميرحسن آماده بازديد گردشگران شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین در اولین جلسه کارگروه گردشگری این شهر، خواستار آماده‌سازی حمام‌های بلور و حاج میرحسن برای بازدید گردشگران شد.

حمام‌هاي بلور و حاج ميرحسن آماده بازديد گردشگران شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مهدیه سادات قافله باشی در جلسه شورای شهر قزوین با تاکید بر اهمیت و نقش حوزه گردشگری، تاکید کرد: باید برای رونق صنعت گردشگری در قزوین به وضعیت بناهای تاریخی و آماده‌سازی آنها برای بازدید گردشگران جهت معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های شهر قزوین بیش از پیش توجه کرد.

سخنگوی شورای شهر قزوین در ادامه با برشمردن برخی از نقاط ضعف حوزه گردشگری، عدم بازديد شهروندان و حتي مسئولان را از موزه شهر قزوین یکی از موضوعات قابل تامل خواند و خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان به اماکن فرهنگی شهر قزوین شد.

قافله باشی یادآور شد: آمارهای موجود از بازدید كمتر از ٢٠ درصد از موزه شهر قزوین حکایت دارد که این چندان مطلوب نیست.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات مجموعه مدیریت شهری قزوین در حوزه گردشگري، بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی شهر قزوین تاکید کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین در پایان خواستار برگزاری منظم جلسات كارگروه گردشگری شهرداری قزوین شد.

تعیین تکلیف بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر

در ادامه سیده منیره قوامی رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر قزوین تأکید کرد: باید شهرداری قزوین راهکارهای ارائه شده در خصوص پرداخت و تعیین تکلیف بدهی به بانک شهر را با جدیت بیشتری پیگیری کند.

وی بیان کرد: باتوجه به کاهش درآمدهای شهرداری قزوین باید پروژه‌های نیمه تمام تکمیل شود و یا پروژه‌هایی که از قبل کلنگ زنی شده، مانند پروژه سبزه‌میدان مینودر و بارانداز که مطالبه عموم مردم است، اجرایی شود.

به گفته این عضو شورای شهر قزوین، شهرداری نباید پروژه جدیدی را آغاز کند، بلکه در این شرایط باید به فکر اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باشد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر قزوین تاکید کرد: ضرورت دارد تا بحث بدهی‌های شهرداری قزوین به بانک شهر و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شورای پنجم به نتیحه برسد و به شورای بعدی منتقل نشود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان