۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین کشف ۱۹ کیلو موادمخدر در قزوین و ۵ کشته در حوادث رانندگی استان
کد خبر: ۳۴۲۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۰ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

کشف ۱۹ کیلو موادمخدر در قزوین و ۵ کشته در حوادث رانندگی استان

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در قزوین خبر داد.

کشف ۱۹ کیلو موادمخدر در قزوین و ۵ کشته در حوادث رانندگی استان

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

کشف بیش از 14 کیلو موادمخدر در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف بیش از 14 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در قزوین خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر حین کنترل خودروهای عبوری در محور "قزوین – زنجان" به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن مقدار 14 کیلو و 960 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر بیان کرد: متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

دستگیری قاچاقچی مسافرنما با بیش از 5 کیلو تریاک در قزوین

وی در ادامه از کشف بیش از 5 کیلو موادمخدر از یک مسافر اتوبوس در قزوین خبر داد.

علی‌بیگی گفت: روز گذشته ماموران این یگان حین گشت زنی در محور"قزوین –زنجان" یک دستگاه اتوبوس را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: حین بازدید از این اتوبوس ماموران به یکی از مسافران مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه او مقدار 5 کیلو و 945 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشاره به اينكه متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، بیان کرد: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت و ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي‌كند.

برخورد سواری پراید و تریلی، 3 کشته در قزوین برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین، از جان باختن 3 نفر در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در محور "قزوین" به سمت "بوئین زهرا" خبر داد.

سرهنگ احمد اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ساعت 4 و 55 دقیقه صبح امروز برابر اعلام فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "قزوین- بوئین زهرا" بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسي‎هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف بين 2 دستگاه سواری پراید و تریلی رخ داده است که در اين حادثه دلخراش، 3 نفر سرنشین سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

معاون اجتماعی استان قزوین در پایان با بیان اینکه کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده سواری پراید اعلام کردند؛ گفت: خستگي و خواب آلودگي و بي‌توجهي راننده به جلو از مهمترين علت بروز سوانح رانندگي است و استراحت به موقع و صحبت نكردن با تلفن همراه حين رانندگي نقش مهمي در پيشگيري از تصادفات دارد.

کودک 3 ساله قربانی راننده بی احتیاط

رئیس پلیس راهور استان قزوین از برخورد یک دستگاه پیکان وانت با کودک 3 ساله و کشته شدن کودک در اقبالیه خبر داد.

سرهنگ مهرداد حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر وقوع یک سانحه رانندگی در محل "اقبالیه، خیابان شهید رجائی" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه خودرو پیکان وانت به علت نامعلومی با کودک 3 ساله برخورد کرده که بر اثر این حادثه متاسفانه کودک به علت شدت صدمات وارده در محل فوت کرده است.

حسن پور در پایان ضمن تاکید بر رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی، علت وقوع حادثه از سوی كارشناسان پليس راهور را، بی‌احتیاطی از جانب راننده پیکان وانت به علت عدم توجه به عقب به هنگام حرکت با دنده عقب اعلام کرد.

واژگونی خودروی پژو 206 یک کشته بر جای گذاشت

مسئول پليس راه استان قزوین از وقوع يك فقره واژگونی منجر به فوت و کشته شدن یک نفر در این سانحه خبر داد.

سرهنگ قدرت حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبني بر يک مورد واژگونی در آزاد راه "کرج – قزوین" بعد از نیروگاه بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

مسئول پليس راه استان بیان کرد: در بررسي به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 واژگون شده که در این سانحه متاسفانه سرنشین خودرو به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد.

وي افزود: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی پژو 206 بوده است.

حسنی در پايان به همه شهروندان توصيه کرد در هنگام رانندگي سرعت مطمئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي در حالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

ارتباط تلفنی فرمانده انتظامی استان قزوین با مردم در سامانه 197

دفتر نظارت همگاني بازرسي استان قزوین در اطلاعيه‌اي از ارتباط تلفنی فرمانده انتظامي استان با مردم به دليل شيوع ويروس کرونا و رعايت ضوابط بهداشتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در اين اطلاعيه آمده است: در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس، سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامي استان قزوین به همراه جمعي از معاونان و رؤساي پليس‌هاي تخصصي با حضور در دفتر نظارت همگاني 197 به صورت تلفني به مشكلات انتظامي شهروندان رسيدگي خواهد کرد.

گفتنی است، اين جلسه روز دوشنبه 12 خرداد ماه از ساعت 10 الي 12 به صورت تلفني برگزار خواهد شد و شهروندان مي‌توانند با تماس تلفني 197 مشكلات انتظامي خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان