۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امنیت کشور مدیون زحمات نیروی انتظامی است/چهره‌ی قهرمانان ملی را به تصویر خواهم کشید
کد خبر: ۳۴۲۵۳۹ نویسنده: مهران رحمانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۸ ساعت: ۱۹:۲۸ ↗ لینک کوتاه

هنرمند عصر جدید درمصاحبه با صبح قزوین:

امنیت کشور مدیون زحمات نیروی انتظامی است/چهره‌ی قهرمانان ملی را به تصویر خواهم کشید

هنرمند عصر جدید گفت: تمام تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از هرج‌ومرج و ایجاد امنیت است که اگر بخواهیم در قالبی کوتاه به واژه‌ی امنیت بپردازیم باید بگویم همین که ما می‌توانیم شب به راحتی و با آرامش به خواب برویم یعنی از نعمت امنیت برخوردار هستیم.

امنیت کشور مدیون زحمات نیروی انتظامی است/چهره‌ی قهرمانان ملی را به تصویر خواهم کشید

مهران رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح‌قزوین؛ با اشاره به وضعیت امنیت حاکم بر جامعه و تلاش‌های نیروی انتظامی در این حوزه اظهار کرد: جامعه بدون حضور نیروی انتظامی و پلیس جامعه‌ای همراه با هرج‌ومرج و بی‌نظمی است و امنیت کشور نیز حول محور نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و همچنین نیروهای امنیت اخلاقی تامین می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از هرج‌ومرج و ایجاد امنیت است که اگر بخواهیم در قالبی کوتاه به واژه‌ی امنیت بپردازیم باید بگویم همین که ما می‌توانیم شب به راحتی و با آرامش به خواب برویم یعنی از نعمت امنیت برخوردار هستیم.

هنرمند عصر جدید اذعان کرد: فعالیت نیروی انتظامی در جامعه یک فعالیت هدفدار و ارزشمند است به طوری که هریک از ارگان‌ها در راستای هدف مشترک که یکی از آنها تامین امنیت است وظایفی را به عهده دارند و در راستای انجام وظایف و جلوگیری از هرج‌ومرج به نحو احسن مدیریت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: تحریم هیچ تاثیری در روند فعالیت نیروی انتظامی ندارد؛ چراکه از ابتدای انقلاب کشور ما در زمینه‌‌های مختلف با هدف محدود کردن فعالیت‌های کشور تحریم شد، اما دیدیم که کشور ما از این تحریم‌ها به عنوان یک فرصت برای پیشرفت استفاده کرد.

طراحی چهره سردار سلیمانی براساس باور قلبی‌ام بود

این هنرمند تاکستانی ابراز کرد: حمایت مردم از نهادها و تولیدات داخلی می‌تواند بهترین‌ راه همکاری و حمایت در راستای مقابله با تحریم‌ها باشد.

وی گفت: من به عنوان یک نقاش و هنرمند در قبال جامعه می‌توانم قلم و هنرم را در راستای اهداف کشور بکار ببرم که البته حرکت در مسیر اهداف و پیشرفت کشورم را یک افتخار می‌دانم.

این جوان نقاش با اشاره به نقاشی برنامه‌ی عصر جدید و مطرح کردن شهید سردار سلیمانی به عنوان یک نیروی امنیتی بیان کرد: طراحی چهره‌ی شهید سردار سلیمانی در برنامه‌ی عصر جدید یک کار کاملا احساسی و بر باور قلبی بود، چراکه می‌خواستم چهره‌ی قهرمانان کشورم را به تصویر بکشم و در تلاش هستم تا چهره‌ی سایر قهرمانان کشورم را نیز روی بوی نقاشی به تصویر بکشم.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی برای ما نمونه‌ی بارز یک قهرمان امنیت بود، چراکه ناامنی‌های ایجاد شده توسط داعش در فضای مجازی و کلیپ‌ها قابل مشاهده بود و ما دیدیم که سردار ما برای حفظ امنیت، چطور تلاش کرد تا بتواند عوامل ناامن را ریشه‌کن کند.

رحمانی بیان کرد: ایجاد فضای امنیتی توسط شهید سلیمانی قابل افتخار است و من هم تمایل دارم چهره‌ی این قهرمان بزرگ و سایر قهرمانان کشورم را که در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت ایفای نقش می‌کنند روی بوم نقاشی من نقش ببیندند.

وی در پایان گفت: نیروهای انتظامی اقشاری هستند که شبانه روز خود را صرف تامین امنیت کشور می‌کنند و کشور امنیت خود را مدیون رشادت این بزرگواران است و من به نوبه‌ی خود به این قشر زحمت کش خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.
انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان