۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشکیل بیش از ۱۷۰۰ پرونده تخلف در قزوین/ ۳۴۰۰ تن کالای اساسی توزیع شد
کد خبر: ۳۴۲۵۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۸ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان صمت استان اعلام کرد

تشکیل بیش از ۱۷۰۰ پرونده تخلف در قزوین/ ۳۴۰۰ تن کالای اساسی توزیع شد

معاون سازمان صمت استان گفت: بالغ بر ۱۷۵۰ فقره پرونده در سطح بازار و مراکز اقتصادی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی و رعایت قیمت‌ها، تشکیل شد و جهت صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

تشکیل بیش از ۱۷۰۰ پرونده تخلف در قزوین/ ۳۴۰۰ تن کالای اساسی توزیع شد

علی اکبر کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در استان قزوین هم با برگزاری جلسات و تشکیل ستاد همدلی و کمک مومنانه، برای این امر اقدام و سازمان صمت بحث تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی را عهده‌دار شد.

وی افزود: تامین برنج، حبوبات و سایر کالاهای اساسی برعهده این سازمان قرار گرفت و طی برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، هم از محل ستاد تنظیم بازار و هم از محل سهمیه‌ای که به استان اختصاص داده شده بود، برنج مورد نیاز انجمن‌ها و خیرینی که عهده‌دار برگزاری رزمایش بودند، تامین شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان قزوین گفت: بحث توزیع اقلام و کالاهای اساسی در سطح شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای را هم داشتیم که خوشبختانه از این محل حدود 1500 تن برنج، 800 تن شکر، 800 روغن و 300 تن گوشت و مرغ در سطح فروشگاه‌های استان در ایام ماه رمضان توزیع شد.

کبیری با اشاره به طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ادامه داد: باتوجه به اینکه یکی از برنامه‌های ما جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی است، بازرسی‌های مشترکی را با سازمان‌های متولی از جمله تعزیرات و اتاق اصناف داشتیم که روزانه بازار را رصد می‌کردیم.

42 کارگاه تولیدکننده ماسک در استان فعالیت کردند

این مقام مسئول بیان کرد: اگر کمبود یا کاستی در بازار دیده می‌شد نیز بلافاصله برای جبران کمبود و عرضه کالا در بازار اقدام می‌کردیم که خوشبختانه در این بخش مشکل خاصی نداشتیم.

وی یادآور شد: بالغ بر 1750 فقره پرونده در سطح بازار و مراکز اقتصادی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی و رعایت قیمت‌ها، تشکیل شد و جهت صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کبیری ابراز کرد: بحث ستاد مبارزه با بیماری کرونا را هم در استان داشتیم که تامین مایحتاج این ایام از جمله مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش در دستور کار قرار داشت.

معاون سازمان صمت استان اضافه کرد: در استان قزوین باتوجه به اینکه 32 واحد تولیدکننده موادضدعفونی و محلول فعالیت داشتند، به اندازه کافی این اقلام تامین شده و در سطح استان مشکل خاصی نداشتیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی ماسک گفت: با مشارکت سپاه، تشکل‌ها و سایر اتحادیه‌ها، در سطح استان حدود 42 کارگاه تولیدکننده ماسک مشارکت کردند که کمبودهایی که در اوایل شیوع ویروس کرونا داشتیم از این طریق مرتفع شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان