۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کمک به نیازمندان قزوینی بنا به ضرورت در طی سال ادامه دارد
کد خبر: ۳۴۲۵۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۸ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی استاندار:

کمک به نیازمندان قزوینی بنا به ضرورت در طی سال ادامه دارد

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: بنا بر ضرورت اگر باز هم نسبت به توزیع اقلام معیشتی اعلام شود نیز مطمئنا از طریق سازمان‌ها و مردم مجدد در خدمت نیازمندان هستیم.

کمک به نیازمندان قزوینی بنا به ضرورت در طی سال ادامه دارد
عیسی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان قزوین اظهار کرد: این رزمایش در سه مرحله اجرا شد که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران در ستاد همدلی و کمک مومنانه است.

وی افزود: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسانی که تمکن و توان مالی دارند به یاری کسانی که این روزها به واسطه کرونا، شغل خود را از دست دادند و در مضیقه هستند، بشتابند نیز ما هم به همراه همه دستگاه‌ها و نهادها در استان بسیج شدیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: خوشبختانه در استان قزوین، در سه مرحله این رزمایش اتفاق افتاد که در گام اول ما 22 هزار سبد کالا، در گام دوم که در نیمه ماه رمضان بود 25 هزار سبد کالا و در مرحله سوم هم 30 هزار سبد کالا توزیع کردیم.

رزمایش کمک مومنانه صحنه‌ای به یادماندنی در استان خلق کرد

این مقام مسئول تصریح کرد: چیزی که این روزها ما شاهد هستیم، همدلی و همراهی و همکاری مردم در خلق یک صحنه به یادماندنی و رویداد تاریخی در این استان است.

قبادی ابراز کرد: ما خوشحال هستیم که مردمی این چنین عاشق همدیگر، نوع دوست و پایبند به اعتقادات دینی داریم و امروز مردم پیش‌روتر از ما بوده و در همه صحنه‌ها جلودار هستند و ما هم در کنار آن‌ها فعالیت می‌کنیم.

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌ها در برگزاری رزمایش عنوان کرد: آن چیزی که در این رزمایش اتفاق افتاد، وحدت و همراهی بی‌نظیر مردم بود و همه مسئولین هم وظیفه داشتند که همراهی کنند و در استان قزوین صحنه به یاد ماندنی ثبت شد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان تاکید کرد: بنا بر ضرورت اگر باز هم نسبت به توزیع اقلام معیشتی اعلام شود نیز مطمئنا از طریق سازمان‌ها و مردم مجدد در خدمت نیازمندان هستیم، اما به عنوان سه گام اول، رزمایش کمک مومنانه به اتمام رسید.
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان