۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های قزوین در رزمایش کمک مومنانه بسیار خوب بود
کد خبر: ۳۴۲۵۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۷ ساعت: ۲۰:۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های قزوین در رزمایش کمک مومنانه بسیار خوب بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های استان در این رزمایش بسیار خوب بود و امروز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود تا بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های قزوین در رزمایش کمک مومنانه بسیار خوب بود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت‌ الاسلام علی معبودی در سومین رزمایش کمک‌های مومنانه که عصر امروز(چهارشنبه) در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با اشاره به هدف از برگزاری رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: مهمترین هدف از این رزمایش کمک مومنانه، کمک به محرومین و کسانی که در شرایط کرونا آسیب دیدند، است.

وی افزود: یکی از مهمترین دستوراتی که اسلام برای ما دارد این است که نباید در تنگناها محرومین تنها بمانند و در راستای کمک به این قشر و عملی کردن دستور اسلام، درواقع این رزمایش اجرا می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین درباره میزان مشارکت دستگاه‌ها در اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: همبستگی و اتحاد دستگاه‌‌های استان در این رزمایش بسیار خوب بود و امروز سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود تا بسته‌های معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

معبودی در پایان تاکید کرد: کمک به محرومین و رسیدگی به مشکلات مردم قطعا ادامه خواهد داشت چراکه دستور اسلام و در پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان