۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷۷ هزار بسته معیشتی همزمان با اجرای "کمک مومنانه" در قزوین توزیع شد
کد خبر: ۳۴۲۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۷ ساعت: ۱۷:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان:

۷۷ هزار بسته معیشتی همزمان با اجرای "کمک مومنانه" در قزوین توزیع شد

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: در جریان سه مرحله رزمایش کمک مومنانه به طور کلی ۷۷ هزار بسته توزیع شد، اما به طور کلی و با احتساب حرکت‌های آتش به اختیار و غیرسازماندهی حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

۷۷ هزار بسته معیشتی همزمان با اجرای "کمک مومنانه" در قزوین توزیع شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه که عصر امروز(چهارشنبه) در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نیمه شعبان در خصوص کمک آحاد مردم به کسانی که در شرایط کرونا آسیب دیدند، اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه سپاه و سازمان بسیج به عنوان متولی رزمایش بزرگ مومنانه در همان روزهای اول ستادی را تشکیل دادند.

وی افزود: خوشبختانه این کار بزرگ در استان ما هم با محوریت سپاه و مشارکت همه دستگاه‌‌های اجرایی، به ویژه استانداری، صاحبان صنعت، صاحبان سرمایه و خیرین و کارکنان و کارمندان و در راس آن‌ها بسیجیان نیز در سه مرحله برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: مرحله اول رزمایش را در ابتدای ماه مبارک رمضان داشتیم که نزدیک به ۲۲ هزار بسته معیشتی که هر بسته به طور میانگین ۲۵۰ هزار تومان ارزش ریالی داشت.

اجرای رزمایش کمک مومنانه با نگاه مسجدمحوری 

این مقام مسئول بیان کرد: مرحله دوم رزمایش در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی برگزار شد؛ امروز هم مرحله سوم را با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در محل مسجدالنبی(ص) مصلای نماز جمعه قزوین برگزار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از آنجایی که مسجد برای ما جایگاه ویژه‌ای دارد نیز این رزمایش با نگاه مسجدمحوری برگزار می‌شود و امشب این بسته‌‌ها در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

طاهرخانی با بیان اینکه ارزش هر بسته میانگین بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: این بسته‌ها جدا از اقداماتی است که نیروهای بسیجی به صورت آتش به اختیار در سطح استان انجام دادند که به شمارش نیامده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: کاری که در استان قزوین اجرا شد، کار بسیار خوبی بود و با مشارکت تمامی دستگاه‌ها انجام شد و امیدواریم که این حرکت عظیم و خوب که یادآور دوران دفاع مقدس است، تداوم یابد.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: در جریان سه مرحله رزمایش کمک مومنانه به طور کلی ۷۷ هزار بسته توزیع شد، اما به طور کلی و با احتساب حرکت‌های آتش به اختیار و غیرسازماندهی نیز حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان