۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هدف امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت کشور است/ پلیس، نیروی خدمت‌گذار مردم است
کد خبر: ۳۴۲۵۱۲ نویسنده: آیت‌الله علی اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۷ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

هدف امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت کشور است/ پلیس، نیروی خدمت‌گذار مردم است

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت کشور بوده و در تلاش است تا افرادی را که در جامعه‌ی اسلامی مشغول انجام کار مهمی هستند و در مسیر اهداف امریکا پیش نمی‌روند را تحریم کند.

هدف امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت کشور است/ پلیس، نیروی خدمت‌گذار مردم است

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح‌ قزوین؛ با اشاره به اضافه شدن نیروی انتظامی ایران به فهرست تحریم‌های امریکا اظهار کرد: طبق قانون اساسی تمام نیروها از جمله نیروی انتظامی وظایف و عملکردهایی را بر عهده دارند که وظایف نیروی انتظامی قدم گذاشتن در راه اهداف امنیتی داخل و خارج از کشور است.

وی افزود: نیروی انتظامی برای انجام وظایف خود در عرصه‌ی تامین امنیت در طول زمان‌های مختلف رشادت‌های بسیاری را خلق کرده‌اند که در این خصوص وجود شهدا، جانبازان و افراد مجروح به طور کامل بیانگر این مسئله است.

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: زمانی که مردم در حال استراحت و یا مشغول کسب و کار هستند این نیروی انتظامی است که مجاهدانه بخش عظیمی از امنیت کشور را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی همیشه در شرایط مختلف و مراسم‌های حساس در صحنه حضور دارد و گاهی این حضور به قدری موثر و تاثیرگذار است که می‌بینیم برای ایجاد امنیت، نیروهای انتظامی جان بر کف اخلاص نموده و از هیچ تلاشی در این مسیر فروگذار نیستند.

اسلامی گفت: وجود نیروی انتظامی در کشور دارای برکاتی است و می‌توان گفت نیروی انتظامی جزو مهمترین‌ نهادهای یک کشور محسوب می‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: در طول این سال‌ها بسیار شنیده‌ایم که امریکا یک شخص، اشخاص و یا نهادی را تحریم کرده و این تحریم‌ها به گونه‌ای است که شب می‌خوابیم و صبح زمانی که از خواب برمی‌خیزیم؛ می‌بینیم که امریکا ما را تحریم کرده‌است و این مسئله برای ما به قدری عادی شده که می‌دانیم این کارهای کاخ سفید حماقتی بیش نیست.

امریکا نتوانسته با تحریم کاری از پیش ببرد

وی بیان کرد: اگر تحریم‌های کاخ سفید اثرگذار بود باید طی سال‌های گذشته تاثیرات خود را روی جامعه اعمال می‌کرد؛ اما می‌بینیم که کشور با وجود تحریم‌ها، امورات خود را پیش برده و روزبه‌روز موفقیت‌های بیشتری را کسب می‌کند.

اسلامی تصریح کرد: تحریم‌ها به هیچ وجه نمی‌توانند به کشور ایران صدمه‌ای وارد کنند؛ البته شاید گاهی انسان را به دست‌انداری بیندازند اما اینکه بگوییم وجود این تحریم‌ها می‌تواند باعث ایجاد خلل در کار نظام شود اینطور نیست.

وی ادامه داد: تحریم‌ها را می‌توان فرصتی برای کشور دانست که باید از آن به نحو احسن استفاده شود؛ همچنین جهان باید بداند که تحریم امریکا نسبت به شخصیت‌ها و نهادها در ایران کار ساز نبوده و نخواهد بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: تحریم‌های امریکا دیگر عنوان تبلیغاتی به خود گرفته‌است و خودِ آنها هم می‌دانند که این اقدامشان بی‌تاثیر است؛ اما به تعبیر امام (ره) امریکا همانند شیر پیری است که کاری از او ساخته نیست و تنها می‌خواهد اعلام وجود و حضور کند.

وی گفت: آمریکا با تحریم‌کردن سایر نهادها و اشخاص مانند حزب‌الله و سپاه به اهداف خود نرسید؛ چرا که می‌خواست در دنیا اینطور منعکس کند که هرکس کار مهمی انجام دهد من مانع فعالیتش می‌شوم؛ اما نکته‌ی مهم اینجاست که تا به حال نتوانسته با تحریم خود کاری از پیش ببرد.

نماینده قزوین در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: قصد امریکا از تحریم نیروی انتظامی سلب امنیت است و در تلاش است تا افرادی را که در جامعه‌ی اسلامی مشغول انجام کار مهمی هستند و در مسیر اهداف امریکا پیش نمی‌روند را تحریم کند تا با این کار اعلام حضور کند.

وی افزود: خواسته‌ی امریکا به هم زدن امنیت کشور است؛ اما امنیت قوی کشور ما با تحریم اشخاص و ارگان‌ها زیر سوال نمی‌رود، چرا که سال‌هاست ما تحریم هستیم و با وجود آن توانستیم عین الاسد را با خاک یکسان کنیم یا اینکه کشتی‌های تجاری و نفتی خود را نه تنها در خلیج فارس بلکه در نزدیکی امریکا به حرکت دربیاوریم.

اسلامی تصریح کرد: زمانی که امریکا متوجه شد؛ نمی‌تواند با تحریم‌ها کاری از پیش ببرد تلاش کرد تا با تهدید، اهداف خود را عملی کند که البته این مسئله هم به نتیجه‌ای نرسید.

وی در پایان با اشاره به تاکید کرد: مردم در قبال این تحریم‌ها باید از خدمت‌گذاران امنیت بیش از بیش تجلیل کنند و با تقدیر از این اشخاص وظیفه‌ی انسانی، عقلی و شرعی خود را به جا بیاورند.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان