۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین "عید فطر" عید یک ماه بندگی است/ پروژه جایگاه سی ان جی آوج چشم انتظار نگاه مسئولان
کد خبر: ۳۴۲۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۵ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه شهرستان آوج:

"عید فطر" عید یک ماه بندگی است/ پروژه جایگاه سی ان جی آوج چشم انتظار نگاه مسئولان

امام جمعه شهرستان آوج گفت: پروژه جایگاه سی ان جی همچنان تعطیل مانده و اقدامی صورت نگرفته است، امیدواریم مسئولین مربوطه تلاش‌های لازم را جهت راه‌اندازی این جایگاه بعمل آورند.

"عید فطر" عید یک ماه بندگی است/  پروژه جایگاه سی ان جی آوج چشم انتظار نگاه مسئولان

به گزارش خبرنگار شهرستان‌های صبح قزوین؛ حجت الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک این عید بیان کرد: عید سعید فطر روز اجتماع مسلمین، زکات بدن و تکمیل روزه، اشتیاق و رغبت به سوی خدا و کسب جایزه از اوست.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون مواسات و همدلی گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری همدلی جانانه‌ای در کشور بوجود آمد تا کاستی‌ها برطرف شود.

امام جمعه آوج با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول چهل سال همواره در تحریم بوده است؛ اظهار کرد: در طول شیوع ویروس منحوس کرونا ملت بزرگ ایران درخشش خوبی نشان داد؛ اما کشورهای غربی با استیصال و درماندگی مواجه شده‌اند.

هاشمی تاکید کرد: دشمن اصلی جهان اسلام رژیم صهیونسیتی است که همه جهان باید این را بداند.

وی ضمن تبریک به نماینده منتخب شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتصابات باید شایسته سالاری مورد نظر واقع شود و نماینده‌ها تکلیف سنگینی را بر عهده دارند.

هاشمی پیرامون کمک مومنانه در سطح شهرستان بیان کرد: از همه مردم و مسئولان کمال تشکر را داریم که نیازمندان را فراموش نکرده و ولایت مداری خود را همانند گذشته به نمایش گذاشتند.

امام جمعه آوج در پایان از مسئولان به دلیل شروع پروژه دو بانده کردن مسیر آوج تقدیر بعمل آورد و افزود: پروژه جایگاه سی ان جی همچنان تعطیل مانده و اقدامی صورت نگرفته است، امیدواریم مسئولین مربوطه تلاش‌های لازم را جهت راه‌اندازی این جایگاه بعمل آورند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان