۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ظلم بزرگ خودروسازان به مردمی که امید خودرو دار شدن دارند
کد خبر: ۳۴۲۴۶۰ نویسنده: امیرحسین عسگریان تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۴ ساعت: ۱۷:۴۹ ↗ لینک کوتاه

کارشناس صنعت خودرو عنوان کرد؛

ظلم بزرگ خودروسازان به مردمی که امید خودرو دار شدن دارند

کارشناس صنعت خودرو گفت: علاوه بر شرایط جدید اعلام شده برای ثبت نام خودروها در طرح فروش فوق العاده‌ی دو خودروساز بزرگ، ارائه چک به نام فرد متقاضی نیز به شرایط افزوده شده و درواقع با این شرایط به امید خودرو دار شدن چند صد هزار میلیارد سود به جیب خودروسازان وارد شده و با نارضایتی عمومی بالایی که اموال خود را از دست داده‌اند مواجه می‌شویم.

ظلم بزرگ خودروسازان به مردمی که امید خودرو دار شدن دارند

امیرحسین عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت صبح قزوین؛ درباره فروش فوق العاده سایت‌های خودرو سازی اظهار کرد: علاوه بر شرایط جدید اعلام شده برای ثبت نام خودروها در طرح فروش فوق العاده‌ی دو خودروساز بزرگ، ارائه چک به نام فرد متقاضی نیز به شرایط افزوده شده است.
وی ادامه داد: سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت باقی خواهد ماند، که به موجب آن یک فقره چک با موعد پرداخت سال آینده و به مبلغ سه میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود.
این کارشناس صنعت خودرو ابراز کرد: به عقیده برخی اگر در ابتدای امر مبلغی از مشتری دریافت نشود تعداد زیادی از افراد برای ثبت نام اقدام کرده و سایت‌های خودرو سازی با مشکل مواجه می‌شوند و این آفت این شرکت‌ها محسوب می‌شود.
وی افزود: پس از 48 ساعت تا 10 روز پول افراد ثبت نام کننده‌ای که در قرعه کشی برنده نشده‌اند عودت داده می‌شود با وحود این باتوجه به تعداد زیاد مراجعه کننده، سود بانکی بسیار زیادی نصیب این شرکت‌ها خواهد شد.
این کارشناس تصریح کرد: درواقع پیش از قرعه کشی به بهانه ثبت نام چند هزار میلیارد سود به جیب می‌زنند و پس از آن با صدها هزار نفر که به امید خودرو دار شدن مال، طلا و سهم خود را فروخته و وام دریافت کرده‌اند مواجه شده و نارضایتی عمومی ایجاد می‌شود.
وی تاکید کرد: در شرایط عادی باید افراد متقاضی ابتدا برای قرعه کشی ثبت نام کرده و پس از اعلام نتایج افراد برنده شده در قرعه مبالغ مورد نیاز را به شرکت پرداخت کنند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان