۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین امروز تفکر حاج قاسم در قدس «هل من ناصر» می‌طلبد/ آزادی خرمشهر با تمدن اسلامی رقم خورد
کد خبر: ۳۴۲۴۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۳ ساعت: ۱۳:۳۳ ↗ لینک کوتاه

پیشکسوت دفاع مقدس:

امروز تفکر حاج قاسم در قدس «هل من ناصر» می‌طلبد/ آزادی خرمشهر با تمدن اسلامی رقم خورد

 پیشکسوت دفاع مقدس گفت: امروز اگر کمی دقت کنیم صدای خردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به واسطه تمدن ایران اسلامی را می‌شنویم و امروز تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در قدس "هل من ناصر" می‌طلبد.

امروز تفکر حاج قاسم در قدس «هل من ناصر» می‌طلبد/ آزادی خرمشهر با تمدن اسلامی رقم خورد
 
محمدرضا صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با اشاره به ایام گرامیداشت روز جهانی قدس و سالروز پیروزی خرمشهر در سوم خرداد 1361 اظهار کرد: قدس قبله‌گاه اولیه مسلمین است که ده‌ها سال است در چنگال خون آشامان صهیونیست اشغال شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در این سال‌ها هر جنایتی را علیه مسلمانان فلسطین و منطقه، با پشتیبانی اربابان خود و سران خودفروخته وهابیت انجام دادند.

پیشکسوت دفاع مقدس اضافه کرد: اما رژیم منحوس صهیونیستی و سردمدارانش باید بدانند که ساعت شنی نابودی آن‌ها بعد از انقلاب اسلامی شروع شده و باید انتظار محو شدن از صحنه روزگار را بکشند.

صدیقی تصریح کرد: فلسطین از آن مسلمانان است و شمشیرهای مسلمین در آینده نزدیک سر از تن دشمنان قدس جدا خواهد کرد؛ اگر دیروز در فکه و شلمچه و خرمشهر با نماینده استکبار می‌جنگیدیم؛ امروز در قنیطره و جولان با آنها درگیر هستیم.

شعار از نیل تا فرات به تاریخ پیوست

وی با بیان اینکه شعار از نیل تا فرات به تاریخ پیوست، گفت: امروز از کربلا تا قدس راهی نمانده و از جولان تا نابودی اسرائیل تنها چند قدم مانده است و همان گونه که خرمشهر توسط رزمندگان اسلام با تکیه بر خداوند و پیروی از رهنمودهای امام راحل فتح شد، به زودی شاهد آزادی قدس با همت جبهه مقاومت خواهیم بود.

پیشکسوت دفاع مقدس اذعان کرد: امروز اگر کمی دقت کنیم صدای خردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به واسطه تمدن ایران اسلامی را می‌شنویم و امروز تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی در قدس “هل من ناصر” می‌طلبد.

صدیقی در پایان با بیان اینکه وعده الهی حق است که مستضعفین عالم بر همه زورگویان و ظالمین پیروز خواهند شد، تاکید کرد: بیش از۴۰ سال است که تمدن ایران اسلامی پنجه در پنجه استکبار و صهیونیست جهانی دارد و تا پیروزی نهایی جبهه حق، دست بردار نخواهد بود.

انتهای پیام/ 1300

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان