۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کاهش موارد مثبت کرونا به کمتر از ۱۰ درصد و آزادی ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در ماه رمضان
کد خبر: ۳۴۲۴۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۳ ساعت: ۹:۴۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

کاهش موارد مثبت کرونا به کمتر از ۱۰ درصد و آزادی ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در ماه رمضان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

کاهش موارد مثبت کرونا به کمتر از ۱۰ درصد و آزادی ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

آزادی خرمشهر تجلی بارز قدرت خداوند بود/ حزب‌الله لبنان، اسرائیل را در مرزهای خود به عقب رانده است

رزمنده‌ی دفاع مقدس گفت: زمانی که خبر آزادی خرمشهر به گوش امام(ره) رسید، ایشان فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" اگرچه پشت تمام عملیات‌ها خدا بود؛ اما آزادسازی خرمشهر تجلی بارز تجلی قدرت خداوند بود.

اتحاد امت‌ اسلامی در جبهه مقاومت، آزادی قدس را نزدیک‌ کرده است/ راهبرد آزادسازی خرمشهرها در حذف ویروس منحوس صهیونیستی ادامه دارد

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین گفت: موقعیت نظامی حاکم بر خرمشهر و اهمیت آن برای صدام به گونه‌ای بود که حاضر بود به هر قیمتی حتی به بهای از دست رفتن نیروهایش این شهر را به دست بیاورد؛ اما ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی نیروها در عملیات بیت‌المقدس برنامه‌های دشمن را به هم ریخت.

روز قدس در سایه سخنرانی رهبر انقلاب پررنگ‌تر از هر سال خواهد بود/ حمایت از جبهه مقاومت در راستای تامین امنیت کشور است

مسئول عقیدتی سپاه استان قزوین گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز قدس امسال، تاثیر گذاری بسیار زیادی داشته و از هر سال پررنگ تر خواهد بود؛ زیرا دارای مخاطبین جهانی است و در سطح گسترده مخابره می‌شود.

مامور قزوینی فعال در کلانتری "شهرک قدس" در درگیری با سارقان مسلح به شهادت رسید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین گفت: شب گذشته استواریکم میلاد خسروی مامور تجسس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس هنگام درگیری با سارقان مسلح به درجه رفيع شهادت نائل شد.

بهره‌برداری از باغ موزه دفاع مقدس قزوین تا پایان سال جاری

استاندار قزوین گفت: با همکاری شهرداری، اداره‌ی راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه تاکنون حدود هشت میلیارد تومان برای بهره‌برداری بخش عظیمی از این پروژه در نظر گرفته‌شده و به لطف خدا باغ موزه تا پایان سال جاری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در اینستاگرام

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی خبر داد.

برگزاری مراسم وداع با ماه رمضان با مشارکت ۷۰ هیئت مذهبی

دبیر اجرایی برنامه شب وداع در قزوین گفت: نهمین مراسم وداع با ماه رمضان و رزمایش مواسات با مشارکت ۷۰ هیئت و مجموعه فرهنگی در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.

مجلس یازدهم با چالش‌های جدی مواجه است/ "گام دوم انقلاب" مبنای حرکت مجلس جدید باشد

منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد که تحریم‌های بین‌المللی، کرونا و پساکرونا چالش‌های مجلس یازدهم، دولت کنونی و دولت پیش رو به شمار می‌آید.

صدور ۲۴ اخطار محیط زیستی برای واحدهای صنعتی شهرستان قزوین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ اخطار محیط زیستی رفع آلودگی به واحدهای صنعتی شهرستان قزوین ابلاغ شد.

بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید فطر

 مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین گفت: موزه‌ها و اماکن تاریخی قزوین پس از تعطیلات عید سعید فطر در صورت مساعد بودن شرایط و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

۵۵ زندانی جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آزادی ۵۵ زندانی جرائم غیرعمد استان قزوین با کمک خیرین و مردم استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کاهش موارد مثبت کرونا به کمتر از ۱۰ درصد/ طرح طلایه داران صلح و سازش در قزوین اجرا می‌شود

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: روند بیماری در استان کاملا کنترل شده و به سمت مهار آن در حرکت هستیم؛ به طوریکه میزان موارد مثبت مراجعه کننده به بیمارستان به کمتر از ۱۰ درصد رسیده است.

بیماری کرونا در قزوین مدیریت شده است/ فعالیت ادارات استان از اول خرداد عادی می‌شود

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه بیماری کرونا در استان مدیریت شده و روند کار به سمت مهار و روند نزولی است که این موفقیت مرهون مشارکت همه مردم و مسئولان است.

اتحاد شگفت‌انگیز جهان در سایه‌ی "روز قدس"/ حامیان اسرائیل در منطقه مهره‌های امریکا هستند

کارشناسی سیاسی گفت: با رهنمودهای امام خمینی(ره) روز جهانی قدس شکل گرفت و اتحاد معجزه آسا و شگفت انگیزی که در انقلاب و دفاع مقدس در ایران بود در سراسر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نیز به وجود آمد و موج انقلاب در جهانی شدن و مبارزه علیه ظالمان سرعت گرفت.

سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست/ فعالیت‌های سپاه تمرینی برای دوران ظهور است

امام جمعه قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه امام حسن(ع) گفت: سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست و فعالیت‌های این مجموعه تمرینی برای دوران ظهور است.

پخش زنده سخنان رهبر انقلاب در روز قدس/ نباید مظلومیت مردم فلسطین به فراموشی سپرده شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تنها برنامه‌ی اجرایی به مناسبت روز قدس در سراسر کشور پخش مستقیم سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که در مساجد سراسر استان به طور زنده از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود.

فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان استانی، سرهنگ علیرضا حیدری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین معرفی شد.

پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در اراضی کشاورزی قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری بیش از ۳۳۰ هزار تن گندم از مزارع کشاورزی استان قزوین برداشت شود.

۸۰ طرح قضائی سال گذشته در تاکستان اجرا شد

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان از اجرای ۸۰ طرح قضایی در این دادسرا طی سال گذشته خبر داد.

"روز قدس" تعطیل بردار نیست/ هویت مجعول اسرائیل را نمی‌توان شناسنامه دار کرد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: روز قدس و مقاومت تعطیل بردار نیست و هیچ عاملی حتی شیوع کرونا نمی‌تواند توجه به آن را تحت الشعاع قرار داده و منجر به فراموشی آن شود.

جمع آوری فطریه، ترفندی برای کلاهبرداری اینترنتی/ شهروندان مراقب باشند 

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداری با ترفند دریافت کمک‌های خیرخواهانه و جمع‌آوری فطریه در فضای مجازی باشند.

هزینه عوارضی اتوبان برای ساکنان مهرگان و محمدیه به قزوین کاهش یافت

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با توافق شرکت آزادراه ها و با محاسبه هزینه عوارض به صورت پایشی میزان دریافت عوارضی از تردد ساکنان محمدیه و مهرگان به قزوین کاهش یافت.

انجمن‌های خیریه قطعه‌ای از خانه‌ی خدا بر زمین هستند/ نگذاریم مشکلات اقتصادی خللی در کار خیریه‌ها ایجاد کند

مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین گفت: انجمن‌های خیریه بدون شک قطعه‌ای از خانه‌ی خدا روی زمین هستند، زیرا در این انجمن‌ها جمعی با اخلاص گرد هم می‌آیند تا با آرامش بخشیدن به خانواده‌ها، به صورت متحد «وحده لا شریک لک لبیک» را به جا آورند.

اسرائیل همچون ویروسی کشنده و خطرناک است/ حمایت از فلسطین و محور مقاومت امنیت کشور را به دنبال دارد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اسرائیل همچون ویروسی کشنده و خطرناک است که ملل مختلف را تحت تاثیر قرار داده و داعیه آن‌ها فرات تا نیل است و اگر امروز امکان دستیابی به آن را ندارد به معنای صرف نظر کردن از خواسته خود نیست؛ بلکه توان اجرای امیال و اهدافشان را ندارند.

یک واحد تولیدی در قزوین هفت زندانی زن را آزاد کرد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: یک کارخانه تولید بیسکوییت در قزوین تا پایان ماه مبارک رمضان هفت زن سرپرست خانوار را از زندان آزاد می‌کند.

دستگيري باند سارقان خودرو در قزوین و کشف ۱۷۸ کیلو مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۷۸ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مشترک با پلیس یزد خبر داد.

۱۵ اکیپ اطفاء حریق‌ در مناطق حفاظت شده قزوین در آماده باش هستند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی ۷۰ کارشناس و محیط‌بان در قالب ۷ تیم آماده و ۱۵ اکیپ اطفاء حریق‌ در مناطق حفاظت شده در آماده باش کامل هستند.

اکنون زمان برنامه‌ریزی پساکرونایی سازمان‌هاست/ به فکر خانه‌نشینی مفید باشیم

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: اگر کرونا هم از میان برود، ممکن است در آینده ویروس‌های جدیدی بیاید و ما باید برای چنین شرایطی آماده باشیم؛ بنابراین از آنجا که خانه‌نشینی فی‌نفسه ارزش، تولید نمی‌کند باید به فکر خانه‌نشینی مفید باشیم.

آرزو دارم گل‌ها را میهمان خانه‌ی همشهریانم کنم/ تحقیق با چاشنی آزمون و خطا عامل موفقیتم بود

تنها تولید کننده‌ی تخصصی بنفشه آفریقایی در قزوین گفت: آرزو دارم صاحب گلخانه بزرگ پرورش گیاهان زینتی در سطح استان باشم و زیبایی گل‌های زینتی را میهمان خانه‌های همشهریانم کنم.

پرداخت ۵۳۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در قزوین

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: سال گذشته ۱۷۳ فقره تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۵۳۸ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان در بخش‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی پرداخت شد.

"طرح حامی" در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود

مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین گفت: طرح حامی با شعار "شما هم یک حامی باشید" در راستای رفع نیازهای موردی اقشار آسیب پذیر از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود.

شاعر آیینی باید به باطنی پاک و عاری از هوای نفس برسد/ از کتب ارزشمند دینی غافل شده‌ایم

بانوی شاعر قزوینی گفت: شاعر باید به باطنی پاک و عاری از هوای نفس برسد؛ زیرا پس از پیروزی در جنگ درونی می‌تواند احساسات خود را در شعر متجلی کند و با آمیختن معارف دینی در قالب‌های شعری به اثری ماندگار دست یابد.

چگونه با تغذیه‌ی صحیح روزه‌داری بهتری داشته باشیم؟

متخصص علوم تغذیه گفت: زمان میان وعده افطار تا سحر را طوری انتخاب کنیم که تا وقت خواب فاصله داشته باشد؛ زیرا خوابیدن با معده پر عوارض گوارشی زیادی ایجاد خواهد کرد و می‌تواند منجر به این شود که نتوانیم روزه داری سالمی داشته باشیم.

کاهش ۲۵ درصدی آمار اهدای خون/ بهبود یافتگان کرونا در قزوین پلاسما اهدا می‌کنند

 مدیرکل انتقال خون استان قزوین از اجرای طرح دریافت پلاسما از بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در قزوین خبر داد.

احیای تالاب "الله آباد" حضور پرندگان مهاجر را افزایش داد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: با بسته شدن زهکش و پر آب شدن تالاب، بخشی از پرندگان مهاجر در این منطقه تخم‌گذاری کرده‌اند، احیای تالاب و وجود دائمی آب در آن علاوه بر تلطیف هوای شهرستان و کنترل ریزگردها، به افزایش گونه‌های جانوری در منطقه منجر می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان