۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شناسایی ۲۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۷۳۰۰ نفر رسید
کد خبر: ۳۴۲۴۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲ ساعت: ۱۴:۵۱ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

شناسایی ۲۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۷۳۰۰ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا به امروز بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

شناسایی ۲۳۱۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۷۳۰۰ نفر رسید

به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۳ مورد بستری و یک هزار و ۸۹۸ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر رسید.
 
جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۳۰۰ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۱۰۲ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: ۲۶۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۷۶۳ هزار و ۹۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی گفت: وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۴ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.
 
منبع: دانا
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان