۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در اینستاگرام
کد خبر: ۳۴۲۴۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱ ساعت: ۱۵:۲۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در اینستاگرام

فرمانده انتظامی استان قزوین از شناسایی و دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی خبر داد.

دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی در اینستاگرام

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: درپی رصد و پايش فضای مجازی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی، مشخص شد افرادی در فضای مجازی با انتشار مطالب توهین آمیز و تهدید به درگیری به قصد تشویش اذهان عمومی در شبکه اجتماعی هستند، که موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی 5 نفر اراذل و اوباش در این خصوص در شهرستان قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: در بازرسی از متهمان و خودروی متعلق به آنان مقدار 650 گرم موادمخدر از نوع هروئین و شیشه و مبلغ 93 میلیون ریال وجه حاصل فروش از موادمخدر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و مواجهه با مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائی ارسال شد.

حاجیان با تاکید بر اینکه با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل پلیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فضا برای افراد فرصت طلب، سودجو و مغرض امن نیست، از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده جرایم مشابه از طریق تلفن 110 موضوع را به پلیس برای برخورد قانونی اطلاع دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان