۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دستگاه‌ها باید در تصمیمات خود منافع عمومی را در نظر بگیرند
کد خبر: ۳۴۲۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

دستگاه‌ها باید در تصمیمات خود منافع عمومی را در نظر بگیرند

استاندار قزوین گفت: تمام سازمان‌ها در راستای تحقق منافع عمومی جامعه شکل گرفته‌اند و حتما باید مدیران در تصمیم‌گیری‌ها منافع عام را در نظر بگیرند.

دستگاه‌ها باید در تصمیمات خود منافع عمومی را در نظر بگیرند

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز(یکشنبه) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: امسال بارش‌های خوبی داشتیم که در 50 سال اخیر بی سابقه بود و همین موضوع در بخش کشاورزی و همچنین صنعت تاثیر مثبتی خواهد داشت؛ چرا که آب یکی از ملزومات توسعه است.

وی ادامه داد: امسال سال مهمی است زیرا در بخش تحریم، دشمن از تمام ظرفیت‌ها در راستای ایجاد مانع برای توسعه کشور بهره برده و از نظر فرهنگی و معیشتی نیز مردم در وضعیت سختی قرار دارند و از این رو همه ما موظف به برداشتن قدم‌های مهمی هستیم.

استاندار قزوین ابراز کرد: تمام سازمان‌ها در راستای تحقق منافع عمومی جامعه شکل گرفته‌اند و حتما باید مدیران در تصمیم گیری‌ها منافع عام را در نظر بگیرند.

وی افزود: قدم‌های ما باید در راستای توسعه پایدار کشور باشد و لازم است دستگاه‌ها و بانک‌ها این موضوع را مد نظر قرار داشته باشند، در واقع باید تصمیم مدیران بانک‌ها عالمانه و براساس منافع عمومی باشد زیرا صرف توجه به ذی نفعان خاص، ما را با مشکل مواجه می‌کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: برخی بانک‌ها عملکرد خوبی داشته‌اند که تجلیل و تکریم از آن‌ها ضرورت دارد، سایر بانک‌ها نیز باید سیاست‌های خود را تغییر دهند، توسعه امری اعتقادی و درونی است و با درنظر گرفتن منافع مردم محقق می‌شود.

وی ادامه داد: باید از ابزار تنبیهی نیز بهره برد تا بانک‌ها سهم خود را در توسعه استان عملی کنند و منابع مردم را به صرف پرداخت سود محدود نکرده و از ظرفیت‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

جمالی پور گفت: بسیاری از تولیدات ما در تهران مصرف می‌شود، از این رو باید از منابع آن‌ها برای توسعه استان استفاده شود.

وی افزود: پس از این به طور پیوسته مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و موارد موفق مورد تقدیر قرار می‌گیرند تا انگیزه و رقابت ایجاد شود.

گفتنی است؛ در این جلسه نماینده بانک‌های مختلف عملکرد خود را در سال گذشته در زمینه پرداختی‌های مرتبط با بهین یاب مطرح کردند.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان