۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین "طرح حامی" در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود
کد خبر: ۳۴۲۲۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۸ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین:

"طرح حامی" در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود

مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین گفت: طرح حامی با شعار "شما هم یک حامی باشید" در راستای رفع نیازهای موردی اقشار آسیب پذیر از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود.

"طرح حامی" در مناطق حاشیه‌نشین استان اجرا می‌شود

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح ‌قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح حامی در مناطق حاشیه‌نشین استان قزوین اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از این بیماری برای اقشار آسیب‌پذیر، قرارگاه مواسات و همدلی و مجموعه‌ی کمک‌های مومنانه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: در همین راستا به هیئت خادمان مهدی(عج) و مسجد ولایت قزوین، ماموریتی با عنوان شناسایی افراد نیازمند مناطق حاشیه‌ای استان ابلاغ شد.

مسئول هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین تصریح کرد: طرح حامی با شعار "شما هم یک حامی باشید" از روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) کلید خورد و هیئت خادمان مهدی (عج) با رصد و بررسی کلی مناطق حاشیه‌ای استان، بیش از ۳ هزار خانواده‌ی آسیب‌پذیر را شناسایی کرد که از این تعداد ۳۰۰ خانواده مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اذعان کرد: خانواده‌های شناسایی شده‌ شامل کسانی هستند که تحت پوشش کمیته‌ی امداد نبوده و یا از بیماری خاص رنج می‌برند و هزینه‌ی درمان ندارند؛ همچنین افراد از کار افتاده و یا افرادی که نمی‌توانند با هزینه‌های دریافتی از کمیته امداد پاسخگوی نیازهای خود باشند؛ می‌شود.

وی گفت: طرح حامی، کلیه‌ی مناطق حاشیه‌ای استان از جمله محمود آباد، چوبیندر، نصرت آباد و الوند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

کبودوند ابراز کرد: افرادی که تمایل به همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله درمان، آموزش، تحصیل و تهیه‌ی لوازم مورد نیاز هستند؛ می‌توانند پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام حامی خانواده‌های نیازمند حاشیه‌ی شهر باشند.

وی گفت: به تناسب ثبت‌نام انجام شده، نیروهای هئیت خادمان مهدی(عج) و مسجد ولایت هر کدام از خانواده‌های نیازمند را به یک یا چند حامی مرتبط می‌کنند.

کبودوند در پایان گفت:  طرح حامی در راستای برطرف کردن نیازهای موردی افراد تشکیل شده و تا زمان برطرف شدن نیازهای مردم حاشیه‌ای استان ادامه دارد.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان