۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین شناسایی ۱۷۵۷ بیمار جدید کرونا در کشور
کد خبر: ۳۴۲۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۳۹ ↗ لینک کوتاه

سخنگوی وزارت بهداشت خبرداد

شناسایی ۱۷۵۷ بیمار جدید کرونا در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تاکنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

شناسایی ۱۷۵۷ بیمار جدید کرونا در کشور
به گزارش سرویس سلامت صبح قزوین؛ کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی یک هزار و ۷۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
 
وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۲۵ مورد بستری و ۱۴۳۲ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۱۸ هزار و ۳۹۲ نفر رسید.
 
کاهش چشمگیر آمار فوتی‌های روزانه
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۹۳۷ نفر رسید و امروز بعد از ۷۰ روز، تعداد موارد فوتی روزانه به کمتر از ۴۰ مورد رسید.
 
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: خوشبختانه تاکنون ۹۳ هزار و ۱۴۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
 
سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: دو هزار و ۷۱۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
به گفته جهانپور تاکنون ۶۷۲ هزار و ۶۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است؛ اما از سوی دیگر وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و این استان بیشترین میزان بستری و غربالگری را نیز دارد.
 
منبع: دانا

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان