۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مشکلات کشور نتیجه نبود روحیه جهادی و انقلابی برخی مسئولان است
کد خبر: ۳۴۲۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۶ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر بسیج دانشجویی آوج:

مشکلات کشور نتیجه نبود روحیه جهادی و انقلابی برخی مسئولان است

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آوج گفت: متأسفانه نبود روحیه جهادی، انقلابی و عدم تقید به نظام و رهبری و عدم وجود حس انسان دوستی برخی از مسئولان باعث شده تا مشکلات دوچندان و غیر قابل کنترل شود.

مشکلات کشور نتیجه نبود روحیه جهادی و انقلابی برخی مسئولان است

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین؛ رسول جاهد جعفرخانی در نشست هم اندیشی 5 ساعته دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان آوج و جوانان با فرماندار این شهرستان اظهار کرد: متأسفانه نبود روحیه جهادی، انقلابی و عدم تقید به نظام و رهبری و عدم وجود حس انسان‌دوستی برخی از مسئولان باعث شده تا مشکلات در کشور دوچندان و غیرقابل کنترل شود.

وی در ادامه بیان کرد: تا کنون سه جلسه تشکیل شده که خروجی کافی و چشم گیری نداشته است و فقط در حد گفتن و شنیدن بوده، اما این بار تا تیر ماه سال جاری فرصت داده می‌شود که کاستی‌ها جبران و یک حرکت موثر از ادارات و بخصوص دانشگاه‌ها ببینیم.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان آوج اضافه کرد: تا این زمان هر هفته به صورت گروه‌های دانشجویی مطالبه و پیگیری خواهیم کرد؛ در غیر این صورت از مقامات ارشد شهرستان و استان تقاضای برخورد با مسئول خاطی و ناکارآمد را خواستار خواهیم شد.

در این نشست دانشجویان به طرح و بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات شهری، اشتغال، امکانات و فضاهای ورزشی، مشکلات دانشگاه‌ها، رفع موانع سرمایه گذاری در ادارات، حمایت از طرح‌های نوین در بخش‌های کشاورزی و گردشگری و همچنین پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.


در ادامه مدیران ادارات، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به سوالات و انتقادات پاسخ دادند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان