۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه
کد خبر: ۳۴۲۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۲/۲۲ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با توزیع دو هزار و پانصد بسته معیشتی توسط بسیج دانشجویی استان قزوین آغاز شد.

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین، در خصوص مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) و در نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توسط بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه 2 هزار و 500 بسته معیشتی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین تهیه شده است و در میان خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و یا افرادی که شغل و درآمدشان را از دست داده‌اند، توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت با حفظ کرامت انسانی در بین این افراد ظرف هفته جاری توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد آسیب دیده از کرونا قبلاً در سراسر استان شناسایی شده‌اند، افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از 2 هزار و پانصد بسته معیشتی که ارزش هر بسته بالغ بر 300 هزار تومان بود، توزیع شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن عید فطر مرحله سوم رزمایش با همکاری خیرین در سطح استان اجرا می‌شود که در این مرحله نیز بیش از 2 هزار و پانصد بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه ارزش تقریبی هر بسته‌ معیشتی در طول اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه حدود 300 هزار تومان است، گفت: تلاش ما بر این است همه خانواده‌هایی که در مناطق محروم استان بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده و درآمدشان را از دست داده‌اند تحت پوشش توزیع این بسته‌های معیشتی قرار گیرند.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان