۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین نمایندگان مجلس اقدامات خود در روزهای سخت کرونایی را به مردم گزارش دهند
کد خبر: ۳۴۱۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۳۰ ساعت: ۸:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نمایندگان مجلس اقدامات خود در روزهای سخت کرونایی را به مردم گزارش دهند

دفاتر بسیج دانشجویی استان قزوین با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان استان در مجلس دهم از آن‌ها خواستند تا اقدامات خود در زمینۀ مقابله با شیوع بیماری کرونا را به اطلاع مردم برسانند.

نمایندگان مجلس اقدامات خود در روزهای سخت کرونایی را به مردم گزارش دهند

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و قرارگاه شهید احمدی روشن به نمایندگی از 33 دفتر بسیج دانشجویی استان قزوین با صدور نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان استان و به ویژه دو نمایندۀ حوزۀ قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، از آن‌ها خواستند تا اقدامات خود را در دوران شیوع کرونا به استحضار مردم برسانند.

در بخشی از این نامه آمده است: همه ما در وضعیت جنگی و موقعیتی خطیر به سر می‌بریم، واضح است که هر فرد متناسب با ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و مسئولیت‌های خود می‌بایست تمام توان خود را در این جبهه به کار گرفته و در جهت گره‌گشایی از این بلای عالم‌گیر قدمی بردارد.

دفاتر بسیج دانشجویی در انتها از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند که شرح اقدامات انجام گرفته و نیز اقدامات درنظر گرفته شده برای روزهای آتی را به استحضار مردم برسانند.

استان قزوین دارای چهار نماینده شامل 2 نماینده در حوزۀ انتخابیۀ قزوین، آبیک و البرز، یک نماینده در حوزۀ انتخابیۀ تاکستان و یک نماینده نیز در حوزۀ انتخابیۀ بوئین زهرا و آوج است و هیچ یک از نمایندگان دورۀ دهم مجلس در دورۀ یازدهم حضور نخواهند داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان