۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیام تبریکی به مناسبت هفته سربازان گمنام امان زمان صادر کرد
کد خبر: ۳۴۱۴۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۱ ساعت: ۱۳:۱۱ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین؛

پیام تبریکی به مناسبت هفته سربازان گمنام امان زمان صادر کرد

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد خجسته حضرت قائم(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)،هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین پیام تبریکی صادر نمود.

پیام تبریکی به مناسبت هفته سربازان گمنام امان زمان صادر کرد

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد خجسته حضرت قائم(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)،هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین پیام تبریکی صادر نمود. 

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 

امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری انسان‌های گمنامی است که بی‌ادعا و بی نام و نشان، خود و خانواده خویش را وقف تامین امنیت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اجتماعی و معنوی جامعه می‌کنند و در این مسیر، هستی خود را قربانی عزت و اقتدار میهن خویش می‌نمایند.

نامگذاری روز میلاد حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به عنوان روز سربازان گمنام بیانگر اهمیت و ارزش خدمات این مجاهدان مخلص در حفاظت از ارزش‌های اجتماعی و اسلامی و نیز منافع ملی کشور در برابر بیگانگان به ویژه دشمنان ایران و انقلاب اسلامی و فرصتی برای قدرشناسی از زحمات ارزشمند و بسیار مهم این عزیزان گمنام است.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گمنام عرصه امنیت کشور فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان سالروز ولادت آخرین نور امامت و ولایت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری مهدی موعود ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را به پرسنل خدوم و جان برکف وزارت اطلاعات به ویژه مدیران و کارکنان عزیز و شریف اداره کل اطلاعات استان قزوین که لباس پرافتخار سربازی آن حضرت را بر تن دارند تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند سربازان گمنام وزارت اطلاعات به ویژه مجموعه مدیران و کارکنان صدیق و شریف اداره کل اطلاعات استان قزوین در تامین امنیت کشور و استان عزیزمان در طول سال 1398 قدرشناسی و سپاسگزاری نمایم.

 از درگاه خداوند رحمان، سلامتی و طول عمر با عزت همه خدمتگزاران صدیق و بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی و موفقیت و سربلندی ملت بزرگ ایران را در همه عرصه‌ها مسئلت می‌نمایم.

هدایت الله جمالی پور 

استاندار قزوین 

 20 فروردین 1399

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان