۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت تسهيلات به معتادين بهبود يافته در قزوین
کد خبر: ۳۴۱۴۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیر اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان خبرداد

پرداخت تسهيلات به معتادين بهبود يافته در قزوین

مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین از پرداخت تسهيلات به معتادين بهبود يافته در قالب قرارگاه جوادالائمه (ع) خبر داد.

پرداخت تسهيلات به معتادين بهبود يافته در قزوین

سرگرد پاسدار مهدی نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: به منظور صيانت و اشتغال بهبود يافتگان و خانواده‌هاي آسيب ديده از اعتياد در سال گذشته سازمان بسيج سازندگي به واجدین شرایط تسهيلات اقتصاد مقاومتي پرداخت کرد.

وی افزود: با توجه به اين موضوع كه افراد معتاد در معرض آسيب‌هاي جدي جسمي و روحي قرار دارند بايد برنامه‌ها و سياست‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌ها در راستاي كمك به اين افراد پايه‌گذاري شده و اين گروه آسيب‌پذير تحت حمايت نهادهاي مذكور قرار گرفته و از جمله اين حمايت‌ها ايجاد بستر مناسب براي توانمندي و اشتغال آنهاست. 

مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان بیان کرد: سازمان بسيج سازندگي استان قزوين نيز به منظور پيشگيري از اعتياد و مبارزه با قاچاق موادمخدر و همچنين به منظور صيانت و اشتغال بهبود يافتگان و خانواده‌هاي آسيب ديده از اعتياد در راستای ایجاد اشتغال برای این افراد در سال گذشته تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.

نیکجو در پایان گفت: سازمان بسيج سازندگي در نظر دارد تا به اهدافي چون توانمندسازي معتادين بهبود يافته با تكيه بر كرامت انساني و هويت بخشي، ايجاد اشتغال و بهبود معيشت این افراد، حمايت اجتماعي و صيانت از خانواده آنها و جلوگيري از لغزش مجدد بهبود يافتگان و همچنين تسريع در برگشت اینگونه افراد به جامعه دست پيدا كند و با عنایت مسئولین این امر در سال جدید استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان