۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جمع‌آوري نذورات جهت كمك به بيماران مبتلا به كرونا در قزوين
کد خبر: ۳۴۱۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۲۰ ساعت: ۹:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون داوطلبان جمعيت هلال احمر استان خبر داد

جمع‌آوري نذورات جهت كمك به بيماران مبتلا به كرونا در قزوين

معاون داوطلبان جمعيت هلال احمر استان قزوين از جمع‌آوري كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي در راستاي كمك به درمان بيماران مبتلا به كرونا در سطح استان خبر داد.

جمع‌آوري نذورات جهت كمك به بيماران مبتلا به كرونا در قزوين

داود ارجینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قصد دارد در راستای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کند.

وی افزود: با توجه به پیش روبودن نیمه شعبان و شرایط کنونی کشور که برگزاری ایستگاه صلواتی و جشن امکان پذیر نیست، هم استانی‌های گرامی می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به عنوان کمک به بیماران مبتلا به کرونا به شماره حساب مختص اين كار واريز کرده و يا تحويل خانه‌های هلال دهند.

ارجيني ادامه داد: شماره حساب ۵۲۸۶۸۶۸۶۳۷ خیرین جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت بابت کمک‌های نقدی اعلام می‌شود و مبلغ حاصل از کمک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان صرف خرید و تهیه ملزومات پزشکی مورد نیاز جهت درمان این بیماران خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعيت هلال احمر استان در پايان عنوان كرد: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و همدلی انجام مي‌شود، یک فرصت مناسب است تا خيرين و هم استاني‌ها ضمن ابراز همدلی و همراهی خود همانند گذشته، با اهدای كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود بخشی از آلام بيماران مبتلا به كرونا را برطرف کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان