۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۱۰۵قزوینی به "کرونا" مبتلا و ۷۲۷ نفر بهبود یافتند/ ۱۶۳نفر جان باختند
کد خبر: ۳۴۱۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۸ ساعت: ۲۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

۱۱۰۵قزوینی به "کرونا" مبتلا و ۷۲۷ نفر بهبود یافتند/ ۱۶۳نفر جان باختند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در مجموع هزار و ۱۰۵ نفر از هم استانی‌ها با تست مثبت به کرونا مبتلا شده که از این تعداد۷۲۷ نفر بهبود یافته و ۱۶۳ نفر جان باخته‌اند.

۱۱۰۵قزوینی به "کرونا" مبتلا و ۷۲۷ نفر بهبود یافتند/ ۱۶۳نفر جان باختند

دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان اظهار کرد: باتوجه به تلاش مسئولین و مردم روندی که در استان مشاهده می‌شود نزولی است، اما کوچکترین عدم مراعات و ساده گرفتن باعث تغییر وضعیت شده و اثر آن طی روزهای آینده مشخص می‌شود. 

وی ابراز کرد: در مجموع هزار و 105 نفر از هم استانی‌ها با تست مثبت به کرونا مبتلا شده که از این تعداد727 نفر بهبود یافته و 246 نفر نیز هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: اکنون 25 نفر از بهبود یافتگان در نقاهتگاه هستند و متاسفانه 163 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت مراجعه به سامانه خوداظهاری گفت: از هم استانی‌ها تقاضا داریم اگر تاکنون به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir مراجعه نکرده و یا با آن‌ها تماس گرفته نشده، با مراجعه به این سامانه اطلاعات خانوار و وضعیت بیماری را ثبت کنند.

وی در پایان گفت: تاکنون 155 هزار و 174 نفر با این سامانه تماس گرفته که وضعیت 85 درصد آن‌ها پیگیری شده، درواقع این خود اظهاری راه ارتباطی ما با خانوارهایی به شمار می‌آید که اطلاعات و شماره تماس آن‌ها در سامانه استان ثبت نشده است.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان