۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ریشه‌کنی ویروس کرونا تمدید شود
کد خبر: ۳۴۱۳۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۸ ساعت: ۱۳:۱۵ ↗ لینک کوتاه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین:

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ریشه‌کنی ویروس کرونا تمدید شود

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین در بیانیه‌ای از وزرات کشور خواستار تمدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تصویب مصوبات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا ریشه‌کن شدن آن شد.

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ریشه‌کنی ویروس کرونا تمدید شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیانیه‌ای از از تمامی عوامل حاضر در عرصه مبارزه با کرونا تشکر و قدرانی کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ضمن عرض سلام و با آرزوی قبولی طاعات و تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین ضمن تشکر فراوان از کادر پزشکی مستقر در مراکز درمانی، این مجاهدین خدوم و زحمت کش که بدون هیچ چشم داشتی مبارزه می‌کنند و از بیماران مراقبت و پرستاری می‌کنند و دیگر مجاهدان عرصه درمان اعم از کشوری و لشکری که مخلصانه و گمنام در خط مقدم مبارزه با این ویروس تلاش می‌کنند از درگاه احدیت خواستار سلامتی و تندرستی و توفیقات روزافزون توام با خلوص را خواستار است.


همچنین از گروه‌های مردم نهاد که بدون آن که مسئولیتی بر دوش داشته باشند و فقط برای رضای خدا و حس همنوع دوستی که براساس این گفتار نیک شاعر بلندآوازه ایرانی که می‌فرماید: "بنی ادم اعضای یک دیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند" از پناه گاه ایمن خود و خانواده خود خارج شده و به دیگران و نظافت اجتماع می‌پردازند کمال تشکر را داشته و از خداوند متعال خواستار سلامتی و توفیقات خاصه را برای ایشان خواستار است.


از هیئت دولت به ویژه وزارت بهداشت و شخص شخیص وزیر بهداشت، جناب اقای دکتر نمکی و ستاد مبارزه با ویروس کووید-۱۹ کمال تشکر را داریم و دعای خیر ما بندگان درگاهش بدرقه ایشان است ان شاءالله از وزرات کشور بابت طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرده و خواستار تمدید این طرح و تصویب مصوبات لازم جهت جلوگیری از شیوع این بیماری تا ریشه کن شدن ان را ادامه داده و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.


همچنین از بانک مرکزی بابت طرح تعلیق اقساط و چک بانک‌ها کمال تشکر را داریم، ولی لازم می‌دانیم به اطلاع مسئولین ذی ربط برسانیم که تعدادی از بانک‌ها این طرح را اجرا نکرده‌اند و دراین اوضاع رکود بازار اقتصاد همچنان هم اقساط خود و موعد چک را از مردم مطالبه و به طور سرخود از حساب انان برداشت می‌نمایند از بانک مرکزی خواستار برخورد قاطع با این سری از قانون شکنان هستیم و در صورت عدم برخورد از جانب شما به گونه‌ی دیگر که شاید مناسب با شان بانک مرکزی نباشد اتش به اختیار عمل خواهیم کرد.


از دستگاه‌های نظامی همچون ارتش مقتدر جمهوری اسلامی و سپاه مخلص پاسداران و نیروی گمنام انتظامی کمال تشکر را داشته و برای ان عزیزان توفیقات روزافزون به همراه سلامتی را از درگاه اقدس الهی خواستاریم و از سردار فرماندهی نیروی انتظامی کمافی السابق خواستار تشدید برخورد با متخلفان در طرح فاصله گذاری اجتماعی و منع رفت و آمد‌های غیر ضروری هستیم.


از وزارت علوم برای انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی و مهیا کردن بستر آموزش مجازی کمال تشکر را داشته و از مسئول این وزارت خانه کمافی السابق خواستار تمدید این طرح تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس هستیم، زیرا اگر به هر دلیلی دانشگاه‌ها باز و کلاس‌های درس چه بصورت قبل و چه به صورت طرح فاصله گذری دایر شود طبق آمار‌های میدانی بسیاری از والدین اجازه حضور در دانشگاه‌ها به فرزندانشان نمی‌دهند.


همچنین به دلیل جنگ‌های بیولوژیکی که دشمن در چند دهه اخیر انجام داده است و نسل‌های مذکور بسیاری با بیماری‌های زمینه‌ای همچون الرژی دست و پنجه نرم می‌کنند و در این حال باید بر سر کلاس‌های درس حاضر شده که این خود خطر ابتلا و شروع دوباره اپیدمی را افزایش می‌دهد.


همچنین دانشجویان غیر بومی امکان دارد ناقل ویروس از منطقه الوده به منطقه‌ای که به تازگی از ویروس خلاصی یافته، شوند که این خود خطر جدی خواهد بود. فلذا با توجه به ادله ذکر شده امید می‌رود این وزارت کمافی السابق با هوشیاری و دقت کافی تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.


در پایان برخود لازم می‌دانیم از تمامی عوامل حاضر در عرصه مبارزه با کرونا تشکر کرده و از خداوند متعال برای ان عزیزان عمر با عزیت همراه با توفیق خدمت گذاری را خواستاریم و همچنین از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه غفران نعمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل خواستاریم.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان