۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین غربالگری ۱۱۰ هزار نفر در ایستگاه‌های سلامت بسیج دانشجویی قزوین
کد خبر: ۳۴۱۳۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

غربالگری ۱۱۰ هزار نفر در ایستگاه‌های سلامت بسیج دانشجویی قزوین

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: تاکنون ۱۱۰ هزار نفر در ۸ ایستگاه سلامت بسیج دانشجویی استان علیه کرونا غربالگری و پایش شده‌اند.

غربالگری ۱۱۰ هزار نفر در ایستگاه‌های سلامت بسیج دانشجویی قزوین

محمدرضا بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه صبح قزوین اظهار کرد: ایستگاه‌های غربالگری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی در شهرهای قزوین، الوند و اقبالیه راه‌اندازی شده و خدماتی از قبیل غربالگری و پایش، مشاوره، تست اکسیژن خون، روانشناسی و آموزش بهداشت و پیشگیری را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: روزانه چهار هزار و تاکنون ۱۱۰ هزار نفر در 8 ایستگاه سلامت بسیج دانشجویی استان علیه کرونا غربالگری و پایش شده‌اند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی استان یک کارگاه تولید ماسک و گان را با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و دانشگاه فنی بقیه الله راه‌اندازی کرده است و روزانه پنج هزار ماسک و ۱۰۰ عدد گان تولید می‌کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین تاکنون هزار و ۸۰۰ بسته حمایتی با کمک اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در مناطق محروم استان توزیع شده است که این روند همچنان با کمک خیران و دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی ادامه دارد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان گفت: برای ضدعفونی و گندزدایی سطوح نیز تاکنون ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم استان شامل طارم، الموت، کوهین، اقبالیه، شریف آباد، وثوق آباد و خاکعلی توزیع شده است تا مانع گسترش بیشتر این ویروس در سطح روستاها و مناطق محروم استان شود.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان