۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نجات پسر ۱۴ ساله حادثه دیده توسط اورژانس قزوین
کد خبر: ۳۴۱۱۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۹ ساعت: ۱۵:۲۸ ↗ لینک کوتاه

نجات پسر ۱۴ ساله حادثه دیده توسط اورژانس قزوین

پسر ۱۴ ساله‌ای که مشغول کار با تراکتور به روی زمین کشاورزی در روستای خیارج از توابع دانسفهان(استان قزوین) بود، دستش در میل گاردان گیر کرد و قطع شد.

نجات پسر ۱۴ ساله حادثه دیده توسط اورژانس قزوین

دکتر سهیل سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در هشتمین روز از فروردین ۱۳۹۹ پسر ۱۴ ساله‌ای که مشغول کار با تراکتور به روی زمین کشاورزی در روستای خیارج از توابع دانسفهان(استان قزوین) بود، دستش در میل گاردان گیر کرد و قطع شد.

وی افزود: در ساعت ۱۵:۳۰ درخواست کمک از مرکز ارتباطات ۱۱۵ استان از سمت روستای خیارج شد و آمبولانس پایگاه دانسفهان به محل اعزام شد و همزمان درخواست اورژانس هوایی از طرف مرکز صادر شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: کرمی و اسماعیلی، تکنسین‌های وقت، با حضور در محل، سریع، درمان اولیه و پک کردن محل قطع شدگی را آغاز کردند و پس از رسیدن اورژانس هوایی، مصدوم تحویل بالگرد شد.

وی عنوان کرد: مقرر بود بالگرد تا استان البرز مصدوم را انتقال دهد و طبق روال پیشین از آنجا هم اورژانس هوایی تهران مسئولیت انتقال مصدوم تا بیمارستان پیوند اعضا را به عهده گیرد، ولی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوّی، مجبور به اعزام به قزوین شدند و مصدوم به صورت زمینی، توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به تهران منتقل شد.

سلطانی ضمن بیان سرعت عمل بین اورژانس هوایی و زمینی در یاری رساندن به مصدوم، وضعیت حال عمومی وی را مطلوب اعلام کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان