۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین راه‌اندازی مشاوره تلفنی رایگان برای مددجویان کمیته امداد قزوین
کد خبر: ۳۴۱۱۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۹ ساعت: ۱۴:۵۵ ↗ لینک کوتاه

راه‌اندازی مشاوره تلفنی رایگان برای مددجویان کمیته امداد قزوین

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در راستای ارائه خدمات مختلف غیرحضوری به مددجویان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مشاوره تلفنی رایگان برای مددجویان کمیته امداد قزوین راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مشاوره تلفنی رایگان برای مددجویان کمیته امداد قزوین

حجت الاسلام محمود مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ خدمات غیرحضوری را عامل گسترش خدمات در ساعات غیراداری دانست و بیان کرد: ظرفیت‌های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد که با توجه به شرایط حاضر این بسترها را بیش از پیش فعال و عرضه کردیم.

وی ادامه داد: در پی شیوع ویروس کرونا و ضرورت حضور در منزل و کم کردن حجم استرس و جلوگیری از شکل گیری فضای کاذب پرتشویش کنونی و نگرانی عمومی و نیاز مبرم همنوعان به مشاوره‌های تخصصی در حوزه‌های روانی و معنوی، آموزش پروتکل‌های روانی به ویژه برای خانواده‌هایی که به هر نحوی درگیر این بیماری هستند در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی کمیته امداد استان قزوین طی مذاکره و هماهنگی با انجمن مطالعات خانواده در ایران در راستای عمل به تکالیف اجتماعی خود و آموزش از راه دور در این شرایط خاص و حساس مقرر شد این انجمن تا پایان شرایط و محدودیت‌های در نظر گرفته شده به لحاظ بیماری کرونا، جلسات مشاوره تلفنی رایگان برای مددجویان تحت حمایت استان قزوین را اجرا کند.

وی تصریح کرد: همه روزه این مرکز مشاوره از ساعت هشت صبح تا هشت شب (8-20) با دو شماره در نظر گرفته شده پاسخگوی تماس مددجویان است.

مولایی گفت: توصیه ما به عموم مددجویان ماندن درخانه است، با عمل به توصیه‌های مسئولان مربوطه و رعایت نکات بهداشتی سلامت فردی و خانوادگی فراهم می‌شود.

وی در پایان گفت: عموم مردم باید از این فرصت استفاده کنند و ظرفیت‌های دریافت خدمات غیرحضوری را شناسایی کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان