۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین کشف ۵۴۰ لیتر الکل سفید غیرمجاز و دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۴۱۰۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۷ ساعت: ۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین؛

کشف ۵۴۰ لیتر الکل سفید غیرمجاز و دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۵۴۰ لیتر الکل سفید غیرمجاز و دستگیری ۲ نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

کشف ۵۴۰ لیتر الکل سفید غیرمجاز و دستگیری سارق حرفه‌ای در شهرستان البرز

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گزیده‌ای از مهمترین اخبار حوادث در استان قزوین طی روزهای اخیر را در این خبر می‌خوانید:

دستگیری اعضای باند سارقان كابل برق هوايي در بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار با بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت كابل برق در شهرستان بوئين زهرا، موضوع با تشکیل کارگروه ویژه برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئين زهرا از انهدام باند سارقان حرفه‌ای كابل برق و دستگیری 3 نفر و کشف بيش از 15 فقره سرقت كابل برق در اين شهرستان خبر داد.

وی افزود: با تلاش ماموران کلانتری 12 "سگز آباد" در كنترل خودروها در محور ترانزيت به یک دستگاه خودرو پرايد با 3 نفر سرنشين مشكوك كه با استعلام بعمل آمده مشخص شد خودرو سابقه توقيف از مرجع قضايي را دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله خودرو با 3 سرنشین متوقف و به مقر پلیس انتقال داده شد و در بازرسي از خودرو مقداري سيم مسي كابل برق هوايي كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویئن زهرا با اشاره به اینکه يكي از سارقان دارای سابقه بوده، عنوان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و پلیسی به 15 فقره سرقت كابل برق اعتراف کردند.

رشید تبار گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

كشف بیش از 2 هزار نخ سيگار قاچاق در بوئين زهرا

رشید تبار اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع، مبنی بر فعالیت يك واحد صنفي در امر فروش سيگار خارجي قاچاق، شناسايي و دستگيري فرد مود نظر در دستور كار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام كار اطلاعاتي و مراقبت‌های نامحسوس و هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی ماموران از اين واحد صنفي تعداد 2 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق کشف و متهم را دستگیر کردند.

رشید تبار با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: از طریق تلفن 110 در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از 3 کیلو مواد مخدر در قزوین

سرهنگ فرهاد علی بیگی در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت چند نفر خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر در یکی از محلات شهر قزوین، شناسايي  و دستگيري آنان در دستور کار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر و يگان‌هاي انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در تحقيقات پليسي 2 نفر سوداگر مرگ را در اين زمينه شناسايي و با دستگيري آنان در محل مخفیگاهشان مقدار 3 کیلو 430 گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف کشف کردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند، از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در شناسايي و کشف سوداگران مرگ  قدرداني و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ناکامی سوداگر مرگ در قاچاق 8 کیلو تریاک در قزوین

مسئول پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه از کشف 8 کیلو موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.

علی بیگی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در کنترل محور‌های مواصلاتی در عوارضی آزاد راه " قزوین – کرج" به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 8 کیلو تریاک کشف و راننده و سرنشین به همراه مواد مخدر و خودرو به مقر پلیس منتقل شد.

مسئول پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سرنشین خودرو قصد انتقال مواد از طریق خودرو‌های عبوری به قزوین را داشته است که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با 4 فقره سرقت در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در شهرستان البرز، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي وپلیسی موفق شدند سارق را شناسايي کنند، در استعلام‌هاي صورت گرفته مشخص شد که متهم از سارقان حرفه‌اي و سابقه دار است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از شناسايي متهم، ماموران موفق شدند روز گذشته وی را حین سرقت خودرو دستگير کنند.

منصوری بیان کرد: متهم در بازجويي‌هاي پليسي به 4 فقره سرقت خودرو ومحتویات آن در شهرستان البرز و قزوین اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در پایان گفت: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شد.

کشف 6 كيلو موادمخدر در عملیات پلیس شهرستان البرز

منصوری در ادامه از كشف 6 كيلوگرم ترياك و دستگيري يك قاچاقچي در عمليات پليسي در بیدستان شهرستان البرز خبر داد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی کلانتری 13 بیدستان شب گذشته حین گشت زنی در سطح حوزه به یکدستگاه خودروی پراید مشکوک شده و دستور ايست صادر دادند.

وی افزود: راننده خودرو به محض رويت ماموران با سرعت بالا متواری ولي پس از طي مسافتي تعقيب و گريز راننده، خودرو را در یکی از خیابان‌ها رها و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز بیان کرد: ماموران بلافاصله راننده را دستگیر و در بازرسی از سواری پراید مقدار 6 كيلو ترياك، كشف کردند.

منصوری تصریح کرد: متهم ضمن تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پايان از شهروندان خواست: با افزايش همكاري خود با پليس، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم شان ناكام بگذارند و پليس را در تحقق جامعه‌اي سالم‌تر ياري كنند.

کشف 540 لیتر الکل سفید غیرمجاز در قزوین

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی کسب خبری مبنی بر انبار و نگهداری غیرمجاز الکل سفید در یک باب منزل در شهر قزوین تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و مراقبت‌های نامحسوس در یک اقدامی ضربتی از محل مورد نظر بازدید و در بازرسی‌های به عمل آمده 29 گالن الکل سفید (اتانول) به مقدار 540 لیتر که به صورت غیرمجاز انبار و نگهداری می‌شد کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این خصوص 2 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از 8 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی از کشف بیش از 8 هزار نخ سیگار قاچاق از یک واحد صنفی در قزوین خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق در یک واحد صنفی در قزوین، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام  و در بازرسی از محل مذکور 8 هزار و 760 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و 14 بسته تنباکو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین عنوان کرد: در نهایت متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده برای انجام مراحل قانوني تحويل مراجع قضائی شد.

خدایی تأکيد کرد: پليس با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله می‌کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شهروندان است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان