۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین راه‌اندازی ۲۲ کارگاه تولید ماسک در قزوین
کد خبر: ۳۴۱۰۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۵ ساعت: ۲۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان خبرداد

راه‌اندازی ۲۲ کارگاه تولید ماسک در قزوین

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با بسیج نیروهای داوطلب جامعه زنان و حوزه‌های مقاومت بسیج، سپاه صاحب الامر(عج)استان ۲۲ کارگاه برای تولید ۸۰۰ هزار ماسک راه اندازی کرده است.

راه‌اندازی ۲۲ کارگاه تولید ماسک در قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین در جلسه ویژه مقابله با کرونا که به دعوت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه با حضور بخشدار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس هلال احمر شهر معلم کلایه و شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های جهادی مسئولین الموت شرقی در پیشگیری ویروس کرونا شایسته و قابل تقدیر است.

وی افزود: از زحمات همه مسئولین و بسیجیان که همت کردید و در کنار همدیگر قرار گرفتید و به مبارزه با ویروس کرونا در مناطق محروم پرداختید تشکر می‌کنم.

معاون اجرایی و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه بیان کرد: شیوع پدیده‌ای بنام ویروس کووید ۱۹ که تمام دنیا را درگیر کرده سبب بروز تلفات سنگین مالی و جانی جبران ناپذیری در کشورها شده است و باید در مقابله با این ویروس منحوس، نگاه دو بخشی داشت.

وی اضافه کرد: بخش اول حوزه درمان و کادر پزشکی است که انصافا از جان و دل مایه گذاشتند و بخش دوم که مهمترین اصل نیز در این روزها است، توانمندسازی و آگاه سازی مردم نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی است.

برین تاکید کرد: مردم باید برای مهار این ویروس در منازل خود بمانند تا هرچه سریعتر زمان شیوع این ویروس را کنترل و کاهش دهیم.

توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان

وی در ادامه افزود: در کنار همه موارد باید به مردم امید و انرژی بدهیم، تا بتوانیم در کنار هم و با کمک یکدیگر این بحران جهانی را حل کنیم، مردم در این بحران نقش اساسی و مهمی در کنترل این ویروس دارند که اگر چنین نشود متاسفانه شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود.

این مقام مسئول عنوان کرد: در اولین روزهای فروردین سال ۹۸ با سیل در استان‌های مختلف مواجهه شدیم و اکنون در سال ۹۹ با ویروس کرونا، حضور خیرین در مسائل و مشکلات بحرانی کشور قابل ستایش و ستودنی است و باید تمامی اقدامات خیرین، رسانه‌ای و به دیگران انتشار داده شود.

وی بیان کرد: ملت ما در بحران ها نشان دادند که کنار یکدیگر هستند و با همت و تلاشی که دارند بحران‌ها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کنند. اکنون شاهد غارت فروشگاه‌ها در کشورهای غربی که به تازگی دچار این ویروس شدند هستیم ولی در کشور ما ایران، نه تنها این اتفاقات رخ نداد بلکه با حضور خیرین، ارگان‌ها و دستگاه‌ها در یک جبهه خدمت رسانی بصورت جهادی، شاهد اتفاقات خوبی در استان و کشور هستیم.

برین تصریح کرد: به طور نمونه با بسیج نیروهای داوطلب جامعه زنان و حوزه‌های مقاومت بسیج، سپاه صاحب الامر(عج)استان ۲۲ کارگاه برای تولید ۸۰۰ هزار ماسک راه اندازی کرده است و در حال تولید است.

وی در پایان گفت: در کنار تولید ماسک به مشاغل و افراد آسیب دیده و همچنین نیازمندان در سطح استان بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و همچنین معابر و سطوح مختلف شهری با حضور نیروهای جهادی گندزدایی و ضدعفونی شده است و این اتفاقات با پای کار آمدن ظرفیت خیرین، سپاه، بسیج و همچنین دستگاه‌های خدمت رسان انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان