۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۰هزار ماسک تولید شده به همت جهادگران بسیجی، رایگان توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۴۱۰۲۰ نویسنده: سردار محمد شاهرخی تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱/۵ ساعت: ۱۸:۲۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

۲۰هزار ماسک تولید شده به همت جهادگران بسیجی، رایگان توزیع می‌شود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: از ابتدای ورود کرونا گروه‌های جهادی سپاه و بسیج در زمینه تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و غربالگری فعالیت داشته و بزودی ۲۰ هزار ماسک تولید شده بین مردم توزیع می‌شود.

۲۰هزار ماسک تولید شده به همت جهادگران بسیجی، رایگان توزیع می‌شود

سردار محمد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین؛ درباره اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: گروه‌های جهادی و بسیجی از ابتدای ورود کرونا به استان وارد عرصه شده و تاکنون فعالیت‌های مختلفی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی اذعان کرد: باتوجه به تخصصی بودن این حوزه و نیاز به راهنمایی علمی، دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم قرار دارد و نیروهای جهادی و سپاه ما طبق پروتکل‌های موجود فعالیت‌های مختلف از جمله ضدعفونی شهر و توزیع مواد ضدعفونی به ویژه در مناطق محروم را انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: 130 گروه جهادی با فعالیت 160 نفر در دو عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک در سطح استان قزوین فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: همچنین 31 کارگاه ساخت ماسک و مواد ضدعفونی نیز با همکاری 450 نفر فعالیت می‌کنند و تاکنون در این کارگاه‌ها صدهزار ماسک تولید شده که به نوبت توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول اعلام کرد: هم اکنون ۲۰هزار ماسک تولیدی که به همت جهادگران بسیجی آماده شده است، از سوی سپاه استان قزوین در اختیار مسئولان استانداری قزوین قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: قرار است این ۲۰هزار ماسک از سوی استانداری در اختیار فرمانداران مناطق مختلف قرار گیرد و به صورت رایگان در نواحی و بخش‌های مختلف استان به طور رایگان در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

شاهرخی در پایان گفت: جهادگران بسیجی و سپاهی استان قزوین تا پایان ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مسئولان دولتی و دستگاه‌های اجرایی حضور خواهند داشت تا خدمات لازم به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان