۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تعطیلی ۳ واحد صنفی تجهیزات پزشکی به دلیل احتکار و گرانفروشی
کد خبر: ۳۴۰۴۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۷ ساعت: ۱۱:۳۱ ↗ لینک کوتاه

تعطیلی ۳ واحد صنفی تجهیزات پزشکی به دلیل احتکار و گرانفروشی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از تعطیلی یک انبار و ۲ فروشگاه تجهیزات پزشکی به علت احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی در گشت‌های تعزیرات حکومتی خبر داد.

تعطیلی ۳ واحد صنفی تجهیزات پزشکی به دلیل احتکار و گرانفروشی

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین اظهار کرد: با دریافت گزارش‌های مکرر مردمی در خصوص احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه ماسک، اقلام بهداشتی و ژل‌های ضدعفونی کننده توسط برخی داروخانه‌ها، فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی و واحدهای صنفی ذی ربط پس از انتشار خبر ویروس کرونا، تیم‌های گشت ‌مشترک تعزیرات حکومتی استان قزوین با دستگاه‌های ناظر بطور مستمر برگزار و در حال رصد و بازرسی بازار هستند.

وی گفت: در راستای اجرای طرح ویژه ملزومات بهداشتی این اداره کل، گشت مشترک ویژه‌ای با حضور معاون دادستان، معاون فرماندار، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت، رئیس پلیس اماکن و معاونت غذا و دارو جهت تشدید برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان کالاهای مزبور برگزار شد و ضمن تذکر به برخی داروخانه‌ها و اصنافی که احتمال تخلف را داشتند برای یک داروخانه پرونده تخلف تشکیل شد.

محمدی ادامه داد: یک انبار احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی کننده و 2 واحد صنفی متخلف تجهیزات پزشکی تعطیل و از ادامه فعالیت تا تعیین تکلیف پرونده‌ها جلوگیری شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در پایان تاکید کرد: اولویت ما این است که پرونده متخلفان طرح فوق ذکر با قید فوریت رسیدگی و منجر به صدور و اجرای حکم شود و محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی و درمانی که در شرایط حاضر به هموطنان ظلم می‌کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان