۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عملیات اجرایی مجموعه ۴۶۴ واحدی سپاه قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۴۰۴۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۲/۷ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور استاندار و مسئولان سپاه؛

عملیات اجرایی مجموعه ۴۶۴ واحدی سپاه قزوین آغاز شد

با حضور استاندار و مسئولان سپاه، عملیات اجرایی مجموعه ۴۶۴ واحدی سپاه قزوین آغاز شد.

عملیات اجرایی مجموعه ۴۶۴ واحدی سپاه قزوین آغاز شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جلسه آغاز اجرای عملیاتی مجموعه 464 واحدی مجموعه سپاه استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) با حضور استاندار قزوین و مسئولان استان قزوین در مجموعه صاحب الامر(عج) برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه با بیان اینکه همکاری سازمان راه و شهرسازی در اجرای این پروژه بسیار قابل توجه است، عنوان کرد: نکات فنی و اصول راه و شهرسازی از جمله پارکینگ علی رغم تحمیل هزینه اضافی در این پروژه رعایت شده است.

معاون استاندار افزود: تدبیری که در کمیسیون پیش‌بینی شد تامین 100 درصد اشغال محوطه به عنوان یک طبقه در زیرزمین پروژه بود در کمیسیون اتفاق افتاد و توسط کمیته فنی انجام شد.

وی بیان کرد: هدف از ساخت و ساز پروژه ساختمان سپاه نباید فقط راه اندازی پروژه باشد بلکه باید اصول و نکات فنی و اشراف بودن رعایت شود.

فرخزاد اذعان کرد: در راستای توسعه و اشتغال در بخش صنعت ساختمان با اولویت بیشتر نسبت به سایر بخش‌ها گردشگری و کشاورزی در بخش مسکن انجام شود.

وی اضافه کرد: سعی کردیم که در بخش ساختمان و صنعت وابسته به ساختمان با اولویت نیروهای بومی و مصالح تولیدی استان قزوین استفاده شود.

معاون عمرانی استاندار قزوین در پایان گفت: تسهیلاتی هم با کمک حوزه‌های دیگر استانداری در این راستا درنظر گرفته شده تا علاوه بر کمک در جهت نرخ اقلام مصرفی، رونقی در بخش صنعت ساختمان استان داشته باشیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان