۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی‌تفاوت باشد/ دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد
کد خبر: ۳۴۰۲۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۲:۳۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین:

هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی‌تفاوت باشد/ دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی‌تفاوت باشد و باید به عنوان یک نیروی انقلابی، راهنمای درستی برای مردم باشیم و کمک کنیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی‌تفاوت باشد/ دشمن از حضور مردم در انتخابات هراس دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سرهنگ حمزه برین امروز(چهارشنبه) در جمع شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین اظهار کرد: در آستانه یک آزمون سخت بصیرتی قرار داریم و ما نیروهای مسلح وظیفه نداریم شخص و یا اشخاصی را به مردم جهت رای دادن معرفی کنیم بلکه وظیفه ما تبیین معیارهای انتخاب فرد اصلح و بیان شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص نماینده اصلح بیان کردند، است.

وی ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به آینده انقلاب بی‌تفاوت باشد و باید به عنوان یک نیروی انقلابی، راهنمای درستی برای مردم باشیم و کمک کنیم مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند، چرا که دشمن از این حضور مردم ترس و هراس دارد و از ماه‌ها قبل از انتخابات شروع به تخریب نظام کرده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: شرکت در انتخابات یک فریضه الهی و تکلیف دینی است و وظیفه هر فردی تحقیق و تفحص در خصوص کاندیدا و تطبیق با معیارهای فرد اصلح جهت رای دادن است.

وی در پایان گفت: از همه مردم شریف می‌خواهم که در روز دوم اسفند پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح ، باری دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار بزنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان