۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین انتخابات حق بزرگی برای هر ایرانی است/ مردم را برای حضور حداکثری دعوت می‌کنیم
کد خبر: ۳۴۰۲۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۹:۱۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین:

انتخابات حق بزرگی برای هر ایرانی است/ مردم را برای حضور حداکثری دعوت می‌کنیم

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین گفت: انتخابات، یک حق برای همه مردم است و هرکسی می‌تواند از این حق خود استفاده کند؛ لذا استفاده کردن از این حق بهتر از استفاده نکردن از این حق است.

انتخابات حق بزرگی برای هر ایرانی است/ مردم را برای حضور حداکثری دعوت می‌کنیم
حجت الاسلام سید ناصر قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهار کرد: تاریخچه انتخابات به حدود ۱۲۰ سال قبل و زمان مشروطه برمی‌گردد که هدفشان این بود تا مجلس و دولت به اراده ملت تشکیل شود.

وی افزود: انتخابات حاصل رشادت‌های بسیاری در این مسیر است تا سرنوشت کشور به دست خود مردم تعیین شود و هدف از انقلاب اسلامی هم همین بود.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین ابراز کرد: باید سعی کنیم که این انتخابات مجلس به سرنوشت انتخابات در دوران شاه گرفتار نشود و به گونه ای نباشد که مردم تصور کنند که حضور و انتخاب آنها فایده‌ای ندارد.

راه نجات کشور فروپاشی و دشمنی با نظام نیست

قوامی عنوان کرد: انتخابات یک حق برای همه مردم است و هرکسی می‌تواند از این حق خود استفاده کند؛ لذا استفاده کردن از این حق بهتر از استفاده نکردن از این حق است.

وی تصریح کرد: راه نجات کشور فروپاشی و دشمنی با نظام نیست و کسانی هم که چهل سال است برای فروپاشی نظام تلاش می‌کنند، به هیچ جا نرسیدند و ما به مخالفین نظام می‌گوییم که در این سال‌ها به کجا رسیدید؟

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین عنوان کرد: باید مردم را برای مشارکت در انتخابات که یک صحنه سرنوشت ساز است، دعوت کنیم و مردم هم بدانند که شرکت نکردن در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/ 2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان