۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اگر می‌خواهیم خون سردار سلیمانی هدر نرود باید به جریان انقلابی رای دهیم
کد خبر: ۳۴۰۲۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق استان قزوین در مجلس:

اگر می‌خواهیم خون سردار سلیمانی هدر نرود باید به جریان انقلابی رای دهیم

نماینده سابق استان قزوین در مجلس گفت: اگر می‌خواهیم جریان انقلاب تحقق پیدا کند باید همه ما در این روزها یک رسانه باشیم؛ چراکه اگر همه احساس مسئولیت کنیم، خدای متعال هم ما را یاری می‌کند و اگر می‌خواهیم خون سردار سلیمانی به هدر نرود باید به جریان انقلابی رای دهیم.

اگر می‌خواهیم خون سردار سلیمانی هدر نرود باید به جریان انقلابی رای دهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در همایش بزرگ شورای وحدت قزوین که شب گذشته در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد، اظهار کرد: جریان انقلاب، جریان مبارزه با ظلم است که همه مردم باید از آرمان‌های نظام که حمایت از مستضعفین است، بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه جریان انقلاب همیشه مورد ظلم واقع شده است، افزود: من یکی از کاندیداها بودم که وارد عرصه انتخابات نشدم تا این دو نامزد شورای ائتلاف یعنی خانم محمدبیگی و آقای سیاهکلی به مجلس راه پیدا کنند و در این مسیر وحدت ایجاد شود.

حسینی اذعان کرد: اگر می‌خواهیم جریان انقلاب تحقق پیدا کند باید همه ما در این روزها یک رسانه باشیم؛ چراکه اگر همه احساس مسئولیت کنیم، خدای متعال هم ما را یاری می‌کند و اگر می‌خواهیم خون سردار سلیمانی به هدر نرود باید به جریان انقلابی رای دهیم.

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: مردم باید ببینند جریانی سیاسی که سال‌هاست در کشور حاکم است چه بلایی بر سر مردم آورده است؟ جریان انقلاب باید در کشور زنده شود و در مقابل فساد بایستیم تا این مملکت را مملکت امام زمانی(عج) کنیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان