۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشکلات قانون رفع موانع تولید باید مرتفع شود/ با جریان زر و زور مبارزه خواهیم کرد
کد خبر: ۳۴۰۲۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ساعت: ۷:۴۷ ↗ لینک کوتاه

کاندیدای مجلس:

مشکلات قانون رفع موانع تولید باید مرتفع شود/ با جریان زر و زور مبارزه خواهیم کرد

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برخی نمی‌خواهند که نیروهای انقلابی رای بیاورند چراکه می‌دانند با خان‌سالاری و جریان زر و زور مبارزه خواهیم کرد؛ همه همت ما بعد از تشکیل مجلس انقلابی خدمت به مردم خواهد بود.

مشکلات قانون رفع موانع تولید باید مرتفع شود/ با جریان زر و زور مبارزه خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در همایش بزرگ شورای وحدت قزوین که شب گذشته در سالن ورزشی شهید بابایی برگزار شد، اظهار کرد: امروز مردم ما با دردهای زیادی مواجه هستند و همه باید دست به دست هم دهیم تا مجلسی کارآمد را رقم بزنیم.

وی افزود: مجلسی که امروز روی کار آمده از نماینده عدالت خواهی برخوردار نیست؛ شایسته ادامه زندگی را ندارد و باید با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تغییر به نفع مردم را رقم بزنیم.

این نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس ابرار کرد: برخی نمی‌خواهند که نیروهای انقلابی رای بیاورند چراکه می‌دانند با خان‌سالاری و جریان زر و زور مبارزه خواهیم کرد؛ همه همت ما بعد از تشکیل مجلس انقلابی خدمت به مردم خواهد بود.

محمدبیگی ادامه داد: ما در مجلس قانون تسهیل ازدواج را پیگیری خواهیم کرد که سال‌هاست خاک می‌خورد؛ چراکه امروز درد اصلی ما درد جوان‌هاست و درد زنان سرپرست خانواری است که مجبورند در شرایط سخت کار و زندگی کنند.

وی تاکید کرد: ما با حضور خود آن روی سکه را در مجلس نشان خواهیم داد و با مدیریت جهادی تلاش خواهیم کرد تا مشکلات را حل کنیم؛ کفش آهنین پوشیدیم تا مشکل اقتصاد و کارآفرینی را حل کنیم.

این نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس یادآور شد: قانون رفع موانع تولید مدت‌هاست که درست اجرا نمی‌شود و مدیریتی که اکنون وجود دارد در شان مردم نیست؛ دردهای زیادی داریم که با رای‌های مردم درمان می‌شود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان