۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برخی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" برای نخستین‌بار انجام می‌شد/ هدفم برای آینده انجام پروژه‌های بیشتر و حرفه‌ای‌تر است
کد خبر: ۳۴۰۱۸۱ نویسنده: محمد برادران تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۸:۴۹ ↗ لینک کوتاه

انیمیشن‌ساز برجسته کشوری:

برخی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" برای نخستین‌بار انجام می‌شد/ هدفم برای آینده انجام پروژه‌های بیشتر و حرفه‌ای‌تر است

انیمیشن‌ساز برجسته کشوری گفت: جلوه‌های ویژ‌ه‌ی بصری فیلم "خروج" سه بُعدی بود و برخی از جلوه‌های ویژه‌ی آن مانند شبیه‌سازی آب و سیل برای اولین بار انجام می‌شد که تیم ۱۵ نفره‌ی ما از استان قزوین اجراکننده آن بودند.

برخی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" برای نخستین‌بار انجام می‌شد/ هدفم برای آینده انجام پروژه‌های بیشتر و حرفه‌ای‌تر است

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح‌قزوین؛ شهر مینوری باتوجه به فرهنگ و قدمت دیرینه‌ی خود همواره میعادگاهی برای عاشقان علم و هنر بوده و این فضا هنوز هم ادامه دارد.

برخی هنرمندانی که امروزه نامشان در جهان سرلوحه‌ی افتخارات کشور است نیز از همین سرای ادب و هنر به سوی قله‌های ترقی و موفقیت اوج گرفته‌اند.

محمد برادران هم یکی از همین جوانان هنرمند است که شاید نام او را بارها و بارها در تیتر اخبار هنر و سینما شنیده باشید، هنرمندی که بهمن امسال نامش در پرهای سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فیلم فجر به ثبت رسید و از آن دسته جوانانی است که نیرو و توان خود را در مسیر اهداف تعالی و فرهنگی بکار گرفته‌است.

محمد برادران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح‌قزوین؛ ‌درباره فعالیت در حوزه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی بصری اظهار کرد: آخرین مدرک تحصیلی‌ام دیپلم است، اما این مسئله دلیلی بر توقف کسب علم و مهارتم نشد و مسیر پیشرفت را ادامه دادم.

وی اضافه کرد: فعالیت خود را در حوزه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی بصری از سال 89 آغاز کردم و در پروژه‌هایی مانند "بی‌بی‌گرده"، " تنگه‌ی ابوقریب" و " خروج" حضور فعالی داشتم.

مسئول جلوه‌های ویژه‌ی فیلم " خروج" اذعان کرد: جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در تیرماه کلید خورد و در آبان ماه بصورت جدی با تیم 15 نفره آغاز شد و انجام این پروژه حدود سه ماه طول کشید. پروژه‌ی فیلم "خروج" جزو پروژ‌های سنگین بود که حدود 480 پلان داشت.

توهم کسب موفقیت هیچ‌گاه انسان را به اهدافش نمی‌رساند

وی گفت: جلوه‌های ویژ‌ه‌ی بصری فیلم "خروج" سه بُعدی بود و برخی از جلوه‌های ویژه‌ی آن مانند شبیه‌سازی آب و سیل آن برای اولین بار انجام می‌شد که تیم عوامل تیم 15 نفره‌ی ما از استان قزوین بودند و جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم نیز در استان قزوین و با حضور متخصصین قزوینی انجام شد.

این مقام مسئول درباره‌ی زمینه‌های موفقیت خود ابراز کرد: هم‌اکنون که جایزه‌ی سیمرغ بلورین را از آن خود کرده‌ام احساس موفقیت می‌کنم؛ اما این احساس موفقیت به زمان حال محدود نمی‌شود بلکه مسیر رشد و کسب تجربه و مهارت همچنان برایم وجود دارد و اهدافم برای آینده انجام پروژ‌های بیشتر و حرفه‌ای‌تر است.

وی بیان کرد: رمز موفقیت هر جوانی پشتکار، پشتکار و پشتکار است؛ البته که حمایت و اعتماد بزرگترها به جوانان هم نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه شود و توانمندی جوانان باید مورد اعتماد بزرگترها قرار بگیرند همانطور که من مورد اعتماد قرار گرفتم.

این هنرمند قزوینی تصریح کرد: جوانان ما باید در ابتدا خود را باور داشته باشند و پای اهداف خود قوی و محکم بایستند و اگر مسیر رسیدن به اهداف و کسب علم و مهارت موجب دوری از خانواده و سختی شد، با انگیزه‌ی بیشتر بپذیرند و در راه رسیدن به آرزوهای خود تلاش کنند.

وی در پایان تاکید کرد: توهم کسب موفقیت هیچ‌گاه انسان را به اهداف نمی‌رساند بلکه این کسب مهارت، تجربه، پشتکار و اعتمادکردن به خود است که انسان‌ را در پله‌های ترقی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان