۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارسال اقلام امدادی به روستاهای طارم/ مسیرهای روستایی بازگشایی شد
کد خبر: ۳۴۰۱۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین خبرداد

ارسال اقلام امدادی به روستاهای طارم/ مسیرهای روستایی بازگشایی شد

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین از ارسال اقلام امدادی به برخی از روستاهای بخش طارم سفلی در پی بارش شدید برف در این مناطق خبر داد.

ارسال اقلام امدادی به روستاهای طارم/ مسیرهای روستایی بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ بارش برف سنگین طی روزهای گذشته در استان قزوین منجر به مسدود شدن ۲۰۴روستای استان قزوین شد.

براساس اخبار واصله دهستان چوقور نیز از مناطقی بود که در اثر شدت بارش برف و بعلت نبود راه، تلفن و برق در وضعیت بسیار بدی قرار داشت به طوریکه مردم این منطقه حتی نان برای یک وعده غذایی خود نداشته و اوضاع بسیار بدی در روستاها حاکم شده بود؛ حتی بیماران در روستای حصار در شرایط نامناسبی قرار گرفته و شرایط امدادرسانی برای آنها وجود نداشت.

در پی انتشار این خبر از سوی پایگاه خبری صبح قزوین مسئولان استان با ارسال اقلام امدادی به کمک مردم این مناطق شتافتند.

حکمت اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از ارسال اقلام امدادی به برخی از روستاهای بخش طارم سفلی خبر داد و گفت: در هفته گذشته در پی بارش برف سنگین در استان قزوین خصوصا در ارتفاعات و نقاط کوهستانی و صعب العبور، به علت مسدود شدن محورهای فرعی در برخی از روستاهای بخش طارم سفلی، ساکنین این روستاها تا امروز امکان خروج از محدوده خود جهت تامین مایحتاج روزمره خود را نداشتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین افزود: بر اساس تماس‌های مکرر مردمی از روستاهای عباس آباد، حصار ، زرند و دهنه با مرکز کنترل و هماهنگی استان مبنی بر نیاز به اقلام غذایی دو اکیپ از نجاتگران دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر طارم سفلی و حوزه معاونت امداد و نجات جهت ارزیابی وضعیت و رسیدگی به مشکلات احتمالی اهالی روستاها به مناطق مذکور اعزام شدند.

هاشمی در ادامه بیان کرد: تعداد سه هزار قرص نان و ۱۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز جهت توزیع در بین حادثه دیدگان به همراه تیم‌های اعزامی به منطقه ارسال شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه همدلی، هم افزایی و تعامل خوبی در بین دستگاه‌های امدادرسان استان وجود دارد خدمات امدادی با تمام توان و ظرفیت دستگاه‌ها به سرعت و بهینه به حادثه دیدگان ناشی از حوادث ارائه می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان