۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کارت به‌کارت، شایع‌ترین مدل کلاهبرداری در قزوین و وجود کیف انگلیسی برخی کاندیداهای انتخابات
کد خبر: ۳۴۰۱۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت: ۷:۳۰ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

کارت به‌کارت، شایع‌ترین مدل کلاهبرداری در قزوین و وجود کیف انگلیسی برخی کاندیداهای انتخابات

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

کارت به‌کارت، شایع‌ترین مدل کلاهبرداری در قزوین و وجود کیف انگلیسی برخی کاندیداهای انتخابات

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمره بالایی گرفت/ نمایندگی مجلس حقالناس است/ مراقب باشیم افراد متملق و نالایق را به مجلس نفرستیم

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: همه کسانی که چشم خود را بستند و رای دادند باید در محضر خدا پاسخگو باشند زیرا نمایندگی مجلس حق الناس است.

"ولنتاین"؛ فرهنگ یا ضدفرهنگ؟!/ تاراج سنت اصیل ایرانی به نام عشق و دوستی

پدیده ولنتاین بر اساس آنچه که رایج است روابط عاشقانه را به سمتی پیش می‌برد که افراد، روابط عاشقانه را در یک بستر ارتباطی نامطمئن، بدون تعهد و مسئولیت پذیری بسازند که در دراز مدت روابط اصیل عاشقانه را دچار خدشه کرده و صرفا یک نوع پاسخگویی به نیازهای غریزی بوده و از برآورده شدن نیازهای متعالی انسان جلوگیری خواهد کرد.

دومین کاروان ماشین آلات راهداری قزوین به استان گیلان اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: دومین گروه از انواع ماشین آلات این اداره کل به تعداد ۶ دستگاه، برای کمک به بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان رودبار به این منطقه اعزام شدند.

باید در تعیین سرنوشت انتخابات از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم

نماینده سابق استان قزوین در مجلس گفت: در تعیین سرنوشت انتخابات باید از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم و دینی و اعتقادی و جهادی به صحنه بیاییم.

تشکیل مجلس انقلابی حلال مشکلات کشور است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: باید تلاش کنیم تا چهار نیروی انقلابی در استان برای نمایندگی به مجلس راه یابند؛ زیرا با یک مجلس انقلابی شاهد شکوفایی و رشد در زمینه خدمت رسانی خواهیم بود.

۲۰هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات هستند/ وجود بیش از ۹۰۰هزار واجد شرایط رای در قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۹۰ درصد جمعیت استان از شماره ملی هوشمند برخوردار هستند و مهمترین بخش روز رای گیری احراز هویت است که کاملا الکترونیکی و در ظرف ۳تا ۴ ثانیه انجام می‌شود.

کاندیداها باید منابع مالی خود را برای انتخابات بهطور شفاف اعلام کنند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: طبق قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی تبلیغات در انتخابات که به تازگی به تصویب مجلس رسیده و دارای ۴ بند است نیز کاندیداها باید یک حساب مالی را در یکی از بانک‌های معتبر و یک نماینده مالی از ستاد خود را معرفی کنند.

گزارشهای تائید نشدهای از کیف انگلیسی برخی کاندیداها وجود دارد

رئیس دفتر نظارت شواری نگهبان در قزوین گفت: در برخی مناطق و حوزه‌های انتخابی استان صحبت از کیف انگلیسی می‌شود که وقتی کاندیدایی به دیدار بزرگی در این منطقه می‌رود نیز یک کیف را به همراه دارد اما این گزارش‌ها تایید نشده است، با این حال باید مراقب باشیم تا فضا آلوده نشود.

دختری که حاضر نشد برای دخترها همکار کند

دعایش می‌کنم که کمکم کرد با جدایی از این مسئولیت اداری فرساینده، روزهایی نو و نورانی و تکرارناشدنی را تجربه کنم. تجربه‌ای ارزنده که حاضر نیستم به هر قیمتی آن را ترک کنم و به روزهای قبل برگردم. اما در قیامت با او‌ کار دارم، با آن دختری که حاضر نشد حتی برای دخترها هم‌ کاری انجام دهد.

اقدامات امروز رئیسجمهور در مسیری است که امریکا برنامهریزی کرده/ وضعیت پیش از انقلاب روحانی بسیار شکبرانگیز است

غضنفری گفت: وضعیت قبل از انقلاب آقای روحانی بسیار مبهم و شک برانگیزاست و در بعضی جاها این فرد ادعا می‌کند که از سال ۵۴ تحت تعقیب ساواک بودم و جای سوال است که هم ساواک و هم شهربانی در تعقیب وی بودند؛ اما وی را تا سال ۵۷ دستگیر نکردند.

کشف حدود ۴تن انواع مواد مخدر در استان/ روش کارت به کارت شایعترین مدل کلاهبرداری مجازی است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: شایع‌ترین کلاهبرداری در حوزه پلیس آگاهی و فتا کلاهبرداری تلفنی کارت به کارت، جعل اسناد عادی قولنامه‌ای و جعل چک است که به ترتیب از بیشترین آمار برخوردارند.

رادیو؛ لالایی هر شب من بود/برای کسب مهارت و تجربه همچون مارکوپولو سفر کردم/ کار رسانه تغذیهی روحی و فکری مردم است

مدیر شبکه صدای استان قزوین گفت: کار رسانه تغذیه‌ی روحی و فکری مردم است شاید ظاهر رسانه‌های خارجی جذاب باشد اما با روح مردم ما سازگار نیست؛ پس اگر لازم است تغذیه‌ی روح صورت بگیرد بهتر است این تغذیه داخلی باشد.

انگیزههای الهی، رمز پیروزی انقلاب تصورناپذیر ایران بود

در اندیشه امامین انقلاب، آن چیز که موجب پیشی گرفتن انقلاب اسلامی در ایران از سایر انقلاب‌ها و جنبش‌های آزادی بخش عالم بود و هنوز هم مهمترین عامل بقا، گسترش و صدور و پیش روندگی و پیش برندگی انقلاب اسلامی ایران است، عنصر «مبارزه و باور به قدرت الهی» بوده است.

راه ۲۰۴روستای قزوین مسدود است/ استان قزوین، معین استان گیلان شد

‍ مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: استان قزوین، معین استان گیلان در کنترل و مدیریت بحران برف و کولاک شد.

امدادرسانی به بیش از ۴ هزار در راه مانده برف و کولاک

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار در راه مانده به دلیل بارش برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مقام معظم رهبری پرچمدار سازشناپذیری با مستکبران در دنیاست/ خیانت به مردم خیانت به خون شهداست

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان در قزوین گفت: خیانت به مردم خیانت به خون شهداست که در پیشگاه خدا باید پاسخگو بود؛ از ویژگی‌های مهم مومنان عدم سازش با دشمن است که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار سازش ناپذیری در دنیا است.

امسال روح سردار سلیمانی ناظر حماسه آفرینی ۲۲ بهمن است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امسال روح سردار رشید اسلام سلیمانی که سردار بین المللی جهان اسلام است ناظر حماسه آفرینی ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده و این رویداد در سال جاری متفاوت‌تر از سایر سال‌ها خواهد بود.

امروز به دنیا ثابت میکنیم پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم/ مردم ایران خسته و ناامید نشدهاند

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس گفت: باتوجه به قرار داشتن در اربعین سردار سلیمانی، شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در هر نقطه‌ای از کشور، پیمان با خون پاک این شهید، پشتیبانی از نظام و رهبری و بیمه کننده نظام و انقلاب است.

اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود/ دستاوردهای ۴۰ساله انقلاب، جهان را تحت تاثیر قرار داد

مبارز انقلابی دوران حکومت پهلوی گفت: اندیشه سردار سلیمانی مبارزه با طاغوت زمان بود و به طور گسترده جان بر کف در همه میدان‌های جنگ و مبارزه حضور داشت.

معدل کارآیی ایران پس از انقلاب بسیار بالاست/ در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی وابسته به غرب اداره میشد

امام‌ جمعه موقت تهران گفت: معدل کارایی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است به طوری که دنیا امروز ما را در بالاترین سطح می‌بیند لذا مسئولین در کشوری مانند ایران نباید دغدغه منابع داشته باشند.

فرآیند ورود افراد به نظام اداری باید اصلاح شود/ دسترسی بیش از ۸۵درصد روستاها به آب شرب

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: باید عدالت در به کارگیری نیروها و گزینش افراد را درنظر بگیریم و اصلاح فرآیند ورود افراد به نظام اداری از این پس به طور جدی مدنظر قرار گیرد و مسئولین نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

"رزجرد"، روستایی ۳۰۰ساله که با انقلاب رنگ و بوی زندگی گرفت/ برچیدهشدن سایه سنگین ارباب_رعیتی از زندگی مردم

محرومیت زدایی از روستاها اصلی ترین موضوعی بود که با وقوع انقلاب در دستور کار مسئولان و جهادگران قرار گرفت و در این میان روستای رزجرد قزوین نیز در سایه انقلاب بسیاری از مشکلاتش برطرف شد.

انقلابی ماندن به مراتب سختتر از تشکیل انقلاب است/ باداشتن حجاب در مدرسه از بسیاری حقوق علمی و معنوی خود محروم میشدیم

بانوی مبارز و انقلابی در قزوین گفت: مردم باید متوجه باشند که حفظ انقلاب به مراتب سخت‌تر از تشکیل انقلاب است؛ زیرا چه بسیار افرادی بودند که در زمان انقلاب از جان و مال خود برای تشکیل انقلاب مایه گذاشتند اما هم‌اکنون تحت تاثیر نفوذها و دسیسه‌های دشمن قرارگرفته و از مسیر انقلاب خارج شدند.

شارلاتانیزم رسانهای درخدمت خان سالارهای قزوین!

متاسفانه در طول چهل سال اخیر، این شیوه خان سالاری در قزوین مسبّب بسیاری از عقب ماندگی‌ها و تلف شدن حجم عظیمی از سرمایه انسانی در استان قزوین بوده است!

داعش نه با هزینه پنج ارتش بزرگ دنیا بلکه در مقابل جریان مقاومت شکست خورد/ بهلحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم

فرمانده دانشکده امنیت دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز ۱۵ کشور در اطراف کشور ما هیچ امنیتی ندارد و درواقع دورتادور ما آتش ‌باران است‌ اما خوشبختانه به لحاظ امنیتی در بالاترین جایگاه هستیم.

امروز هیچ معادلهای در جهان بدون درنظرگرفتن ایران قابل طراحی نیست /تکیه به داخل با نگرش کنونی دولت تحقق نمییابد

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین گفت: در ابتدا هیچ کس فکر نمی‌کرد این نظام نوپا مدت زیادی دوام بیاورد، اما اکنون قدرتی بین‌المللی است که هیچ معادله‌ای در جهان بدون درنظر گرفتن ایران قابل طراحی نیست.

درخواست شهید سلیمانی از هنرمندان به تصویرکشاندن جنایات صدام بود/یک نیروی انقلابی باید به مسائل روز دنیا اشرافیت داشته باشد

نویسنده و کارگردان سینما گفت : جریان فکری انقلابی باید بتواند جامعه اطراف خود را در مواجهه با مسائلی که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهند مصون سازی کند.

وجود ۵۴۰ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور/ مرکز "لیزردرمانی" در درمانگاه موقوفه بیدستان افتتاح شد

مدیرکل اوقاف استان قزوین گقت: ۵۴٠ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور وجود دارد و برای راه اندازی این ساختمان درمانی با اداره کل بهزیستی استان قزوین توافق شد تا دو طبقه این ساختمان به ارائه خدمات لیزردرمانی و توانبخشی و طبقه همکف نیز برای درمانگاه و آزمایشگاه اختصاص یابد.

یک میلیون و ۵۰۰ هزار معلول در کشور تحت حمایت بهزیستی هستند

مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی کشورگفت : اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از معلولین کشور تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که تعداد زیادی از آنها دارای معلولیت جسمی حرکتی هستند.

"خوش خلقی" ویژگی برجسته پسرانم بود/ فرزندم میگفت نباید اشکهایت دشمن را شاد کند

مادر شهیدان اللهیاری گفت: شب ۲۲بهمن به جبهه اعزام شد، همسرم و برادرش محسن هم در جبهه حضور داشتند. حسن آقا به همسرم گفته بود که اگر من شهید شدم جنازه‌ام را نزد مادر نبرید، نمی‌خواهم اسباب ناراحتی او شوم و ازسوی دیگر نمی‌خواهم که اشک‌های او دشمن را خوشحال کند.

مرحله تشکیل دولت اسلامی بسیار کُند پیش میرود/ انتخاب نمایندگان انقلابی التزام عملی مردم به راه شهداست

فرمانده سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین گفت: شکل گیری تمدن اسلامی و انتشار آن در تمام جهان هدف نهایی انقلاب اسلامی است که با تحقق مراحل قبلی یعنی تشکیل دولت و جامعه اسلامی شکل می‌گیرد اما اکنون مرحله دولت اسلامی بسیار کند پیش می‌رود.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان