۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تولید و پخش ۱۲هزار دقیقه برنامه ویژه دهه فجر در شبکه قزوین
کد خبر: ۳۴۰۱۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صداوسیمای قزوین خبرداد

تولید و پخش ۱۲هزار دقیقه برنامه ویژه دهه فجر در شبکه قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیش از ۱۲هزار دقیقه برنامه تولید و پخش کرد.

تولید و پخش ۱۲هزار دقیقه برنامه ویژه دهه فجر در شبکه قزوین

حسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین در حوزه تولید با هزار و 875 دقیقه برنامه همچون جنگ شبانه «چهلستون انقلاب»، «حماسه حضور» انعکاس همزمان راهپیمایی ۲۲بهمن در بیش از ۲۰ نقطه استان و پرداخت در قالب گزارش و حضور مهمان ویژه در برنامه‌های صبحگاهی و خانواده به موضوع دهه فجر پرداخت.

وی افزود: شبکه قزوین همچنین مسابقه «دوربین من؛ رسانه من» با هدف دریافت عکس‌های مردمی با موضوع دهه فجر را برای این ایام در دستور کار داشت. تولید موشن گرافیک از دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان و تولید و پخش برنامه «نوای مینودری» با استفاده از ترانه‌های دهه فجر بر روی تصاویر انقلاب قزوین از دیگر برنامه‌های شبکه قزوین برای دهه فجر بود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به تدارک ویژه بخش تامین سیمای مرکز قزوین برای ایام الله دهه فجر گفت: شبکه قزوین با بیش از شش هزار دقیقه برنامه تامینی شامل پخش فیلم‌های سینمایی، سریال و مستندهای متناسب با حال و هوای دهه فجر همراه بینندگان بود.

وی عنوان کرد: پخش سریال ارمغان تاریکی، سریال نفس، پخش ۱۵ مورد فیلم سیمایی مانند تشریفات، کابینه، ترم زمستان، ای ایران و پخش مستند مینودر ماندگار در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، آن سالها در ۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، دیکته‌ای برای دیکتاتور، بیم و امید و عصر خمینی از جمله این برنامه‌ها است.

اکبری عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر آثار تولیدی مرکز همچون برنامه گفتگو محور مینودر ماندگار در ۲۶ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، مستند ملک مینو به مدت ۳۰ دقیقه، نماهنگ انقلابی در ۳ قسمت ۵ دقیقه‌ای، مسابقه تلفنی چهل چراغ در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای، مستند تاجرزاده انقلابی در ۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، مستند طبیب عشق به مدت ۴۵ دقیقه و ویدئو گرافیک‌های تولید شده از سیمای مرکز قزوین تقدیم مخاطبان شد.

وی افزود: رادیو قزوین هم با تولید دو هزار و 510 دقیقه برنامه شامل «میدان انقلاب» با هدف انعکاس جشن انقلاب در استان و ایجاد فضای شاد عصرگاهی و معرفی و گفتگو با چهره‌های انقلابی استان، ویژه برنامه زنده «روز خدا» به مدت ۱۸۰ دقیقه با هدف انعکاس راهپیمایی مردم شهر قزوین و مناطق مختلف استان در یوم الله ۲۲ بهمن روی آنتن رفت.

این مقام مسئول بیان کرد: رادیو قزوین همچنین در حوزه تامین با هزارو 427 دقیقه برنامه همچون نشان راه، جرعه‌ای از دریا، محل قرار، امام مردم، نمایش، صبح روز پیروزی، شنیدنی‌های انقلاب، شمس جاوید، بسته‌های صوتی شهید سلیمانی، سخنرانی، کوچ و کاخ، فرمانده، کتاب انقلاب، آنونس و سرودها و موسیقی‌های انقلابی همراه شنوندگان بود.

اکبری گفت: خبر مرکز قزوین هم با تهیه، تولید و پخش خبر، گزارش‌های خبری و تولیدی مهمترین رویدادهای دهه فجر امسال را در شبکه‌های استانی و سراسری منعکس کرد و همچنین حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر استان را پوشش داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت فضای مجازی این مرکز در دهه فجر گفت: طراحی صفحات ویژه ایام الله دهه فجر در وب سایت و صفحه اشتراک ویدیو رسمی مرکز، طراحی و پیاده سازی پویش مردمی ویژه دهه فجر با هدف دریافت و انتشار آثار ارسالی مردمی در قالب‌های عکس نوشت کاریکاتور، ویدیو پادکست در تمامی شبکه‌های اجتماعی و ترندسازی هشتک‌های پرمخاطب و جریان سازی همچون #دهه_فجر #دهه_فجر_مبارک #انقلاب_اسلامی_انقلاب_فاطمی #فجر_نور در تمامی شبکه‌های اجتماعی و پوشش زنده اینترنتی راهپیمایی 22 بهمن مردم شهر قزوین بخشی از برنامه‌های این معاونت برای دهه فجر بود.

گفتنی است؛ شبکه قزوین در طول ایام دهه فجر با شبکه‌های سراسری همچون شبکه‌های 1، 2، 3، 4، 5، شبکه شما و شبکه خبر ارتباط زنده برقرار کرد و حضور و شور و حال مردم انقلابی استان قزوین را در دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن به تصویر کشید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان