۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین وحدت باید سرآمد همه کارها در عرصه انتخابات باشد
کد خبر: ۳۴۰۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی قزوین:

وحدت باید سرآمد همه کارها در عرصه انتخابات باشد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه این شورا طبق یک خرد و نظر جمعی تشکیل شد، گفت: اگر نظام الهی و خدایی است، وحدت باید سرآمد همه این‌ها باشد و در جاهایی که کاندیداها ریخت و پاش دارند باید دید آیا برای خداست؟ چرا باید دین خود را بفروشیم؟

وحدت باید سرآمد همه کارها در عرصه انتخابات باشد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی عباسی در همایش بزرگ مسئولین، مدیران و دست اندرکاران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درحوزه انتخابیه قزوین البرز و آبیک که امروز(پنج شنبه) در مسجد الغدیر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و باید یادمان باشد که چه ویژگی‌هایی این انقلاب را به وجود آورد؛ این انقلاب را یک عالم و مرجع عالی تقلید شکل داد.

وی افزود: امام همه کارهای سیاسی را مانند عبادت می‌دیدند تا جایی که می‌فرمایند؛ حفظ نظام از نماز بالاتر است چراکه نماز در زیر پرچم حکومت‌های غیراسلامی قبول نیست لذا در نظام اسلامی باید جهت را با این هدف تنظیم کنیم و تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی برهمین اساس بود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با بیان اینکه این شورا طبق یک خرد و نظر جمعی تشکیل شد، گفت: اگر نظام الهی و خدایی است، وحدت باید سرآمد همه این‌ها باشد و در جاهایی که کاندیداها ریخت و پاش دارند باید دید آیا برای خداست؟چرا باید دین خود را بفروشیم؟

عباسی تاکید کرد: باید از هیچ چیز غیر از خدا نترسیم و نتیجه این حرکت انقلابی در شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نیز دو کاندیدای متخصص و با تجربه یعنی آقای سیاهکلی و خانم محمدبیگی است.

وی در پایان تاکید کرد: تک رای بودن یک کار غیرعقلایی است؛ لذا این وظیفه همه ماست تا در جهت موفقیت این جبهه و به ثمر نشستن زحمات همه در این عرصه نیز تلاش کنیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان