۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باید در تعیین سرنوشت انتخابات از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم
کد خبر: ۳۴۰۱۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده سابق استان قزوین در مجلس:

باید در تعیین سرنوشت انتخابات از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم

نماینده سابق استان قزوین در مجلس گفت: در تعیین سرنوشت انتخابات باید از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم و دینی و اعتقادی و جهادی به صحنه بیاییم.

باید در تعیین سرنوشت انتخابات از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در همایش بزرگ مسئولین مدیران و دست اندرکاران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین البرز و آبیک که امروز(پنج شنبه) در مسجد الغدیر قزوین برگزار شد، با بیان اینکه اگر مسئولین به خدا معتقد باشند هرگز نمی‌ترسند، اظهار کرد: اگر اعتقاد راسخ به خدا داشته باشیم متفرق نخواهیم شد و مشکل این است که حضور اکثر ما در انتخابات برای خدا نیست.

وی افزود: اگر هدف ما فقط خدا باشد در این حالت نماینده مجلس نوکر و خدمتگذار مردم خواهد بود و مشکلات زمانی حل خواهد شد که باور به قدرت خداوند در ما زنده شود.

نماینده سابق استان قزوین در مجلس ابراز کرد: امام راحل با انتخابات، مردم را محور قرار دادند به طوری که امروز در تعیین سرنوشت کشور نقش اساسی دارند؛ مسئولین و نمایندگان باید با برنامه‌های دقیق مردم را برای حضور در پای صندوق رای جذب کنند.

وی عنوان کرد: در تعیین سرنوشت انتخابات باید از هیچ ظرفیتی دریغ نکنیم و دینی و اعتقادی و جهادی به صحنه بیاییم علی رغم اینکه انتقاداتی هم وجود دارد و ما در این مسیر برای انقلاب حتی از آبروی خود هم هزینه می‌کنیم.

حسینی با تاکید بر ایجاد اتحاد و انسجام در جریان انتخابات بیان کرد: ما باید به تعهدات خود پایبند باشیم و عامل اختلاف و تفرقه‌افکنی در جریان و صحنه انتخابات نباشیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان