۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تشکیل مجلس انقلابی حلال مشکلات کشور است
کد خبر: ۳۴۰۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس:

تشکیل مجلس انقلابی حلال مشکلات کشور است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: باید تلاش کنیم تا چهار نیروی انقلابی در استان برای نمایندگی به مجلس راه یابند؛ زیرا با یک مجلس انقلابی شاهد شکوفایی و رشد در زمینه خدمت رسانی خواهیم بود.

تشکیل مجلس انقلابی حلال مشکلات کشور است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ لطف الله سیاهکالی مرادی در همایش بزرگ مسئولین مدیران و دست اندرکاران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درحوزه انتخابیه قزوین البرز و آبیک که امروز(پنج شنبه) در مسجد الغدیر قزوین برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای نمی‌خواهند جمهوری اسلامی کارآمدی خود را نشان دهد، اظهار کرد: برخی از این نگران هستند که مردم، نمایندگان و دولت انقلابی را بر سر کار بیاورند چراکه در آن زمان ما آخرین تیر را به فتنه‌گران و منافقان خواهیم زد.

وی افزود: ما در حوزه اصولگرایی از راهنمایی و حمایت‌های علما و بزرگان پیروی خواهیم کرد؛ در نظام اسلامی نباید حتی یک خبر از اختلاس و بداخلاقی را بشنویم اما متاسفانه گاهی چنین اخباری را می‌بینیم.

نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس ابراز کرد: در عرصه انتخابات باید اختلافات و چنددستگی را کنار بگذاریم لذا اگر نماینده عدالت‌محور باشد قطعا تنها هدفش رسیدگی به امور مردم خواهد بود.

سیاهکلی مردای با تاکید بر لزوم پرهیز از تک رای بودن، گفت: باید تلاش کنیم تا چهار نیروی انقلابی و تقوایی در استان برای نمایندگی به مجلس راه یابند تا خدمات واقعی به مردم ارائه شود، چراکه اگر نتوانیم اکثریت مجلس را در دست بگیریم نمی‌توانیم کاری را از پیش ببریم و در این مسیر ساز و کار نیاز است.

وی با بیان اینکه امیدواریم چهار نماینده انقلابی را به مجلس راهی کنیم، تصریح کرد: مشکل کشور این است که اکنون دولت ما اسلامی نیست لذا باید دولت اسلامی شود؛ تا زمانی که دولت اسلامی نیست در بر همین پاشنه خواهد چرخید اما با یک مجلس انقلابی شاهد شکوفایی و رشد در زمینه خدمت رسانی خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان