۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۰هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات هستند/ وجود بیش از ۹۰۰هزار واجد شرایط رای در قزوین
کد خبر: ۳۴۰۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

۲۰هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات هستند/ وجود بیش از ۹۰۰هزار واجد شرایط رای در قزوین

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۹۰ درصد جمعیت استان از شماره ملی هوشمند برخوردار هستند و مهمترین بخش روز رای گیری احراز هویت است که کاملا الکترونیکی و در ظرف ۳تا ۴ ثانیه انجام می‌شود.

۲۰هزار نفر درگیر برگزاری انتخابات هستند/ وجود بیش از ۹۰۰هزار واجد شرایط رای در قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی در نشست مشترک شورای مدیران قضایی استان با ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان قزوین که امروز(پنج شنبه) برگزار شد؛ با بیان اینکه خوشبختانه مقدمات برگزاری انتخابات مهیا شده است، اظهار کرد: طبق تمهیدات نیز ۱۰۴۰ شعبه در سطح استان تعبیه شده که ۶۵۱ شعبه ثابت و ۳۸۹ شعبه سیار است.

وی افزود: ۲۰ هزار نفر درگیر روند برگزاری انتخابات در استان هستند و ۲ هزار خودرو ساماندهی شده است؛ همچنین داشتن کارت ملی هوشمند و شماره ملی هوشمند از الزامات اخذ رای است‌ چراکه سرعت کار را بالا می‌برد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین ابراز کرد: ۹۰ درصد جمعیت استان از شماره ملی هوشمند برخوردار هستند و مهمترین بخش روز رای گیری احراز هویت است که کاملا الکترونیکی و در ظرف ۳تا ۴ ثانیه انجام می‌شود.

حبیبی عنوان کرد: ۹۲۵ هزار و ۴۷۹ نفر واجدین شرایط رای و ۴۴ هزار و ۳۱۴ نفر رای اولی در استان داریم و تبلیغات از شب گذشته شروع شده که خوشبختانه میزان تخلفات به حداقل ممکن رسیده است.

وی یادآور شد: در استان حدود ۱۳۵ نفر در عرصه انتخابات حضور دارند که در این میان طبق بررسی‌ها و رصدهای صورت گرفته نیز رقابت در حوزه تاکستان فشرده است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان