۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مقام معظم رهبری پرچمدار سازش‌ناپذیری با مستکبران در دنیاست/ خیانت به مردم خیانت به خون شهداست
کد خبر: ۳۴۰۱۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۲:۱۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان در قزوین:

مقام معظم رهبری پرچمدار سازش‌ناپذیری با مستکبران در دنیاست/ خیانت به مردم خیانت به خون شهداست

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان در قزوین گفت: خیانت به مردم خیانت به خون شهداست که در پیشگاه خدا باید پاسخگو بود؛ از ویژگی‌های مهم مومنان عدم سازش با دشمن است که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار سازش ناپذیری در دنیا است.

مقام معظم رهبری پرچمدار سازش‌ناپذیری با مستکبران در دنیاست/ خیانت به مردم خیانت به خون شهداست

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام تویسرکانی ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین که با حضور پرشور مردم قزوین در خیابان شهدا برگزار شد، با بیان اینکه قرآن راه سعادت و خوشبختی را در استوارترین مسیر به ما نشان می‌دهد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی محصول عمل به قرآن بود چراکه عزت ما را هدیه الهی می‌داند که کسی حق ندارد آن را مخدوش کند.

وی افزود: قرآن به صراحت سرپرستی کافران بر مومنین را حرام می‌داند که در صدر بیانات امام در مبارزات با رژیم منحوس طاغوت بود، چراکه آن امر مهمی که تعطیل شده بود ولایت خدا بود و ولایت امریکا در ایران بر سر کار آمده بود.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان ابراز کرد: استان قزوین استانی عالم پرور در طول تاریخ بوده و قدمت این استان حاکی از تمدن چندهزار ساله دارد که بزرگانی در این منطقه در اصول علمی و فرهنگی تربیت شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: سخن ما با دنیا سخنی عقلانی و منطقی است که نمی‌خواهیم زیر بار ستم و سلطه غیرخدا زندگی کنیم و برای تحقق این امر به صحنه آمدیم؛ امروز راهپیمایی ۲۲بهمن تحقق نصرت دین خداست و قطعا خداوند ملت عزیز ایران را یاری می‌کند.

وی عنوان کرد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب گذشت و ما به عزت و استقلال دست پیدا کردیم که جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در عرصه‌های مختلف هستیم؛ اگر هر کشوری تحت این تحریم‌های ظالمانه قرار می‌گرفت قطعا زانو می‌زد، اما ملت ایران این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

تویسرکانی تصریح کرد: امروز هر تفکری با هر سلیقه‌ای زیر سایه ولایت قرار دارند که ما به دنبال کمک به مظلومین و تحقق عدالت مهدوی در جهان هستیم و در این راه یاوران امام زمان(عج) را تربیت می‌کنیم و برای ظهور زمینه سازی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفان با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق خدمت به مردم بود، یادآور شد: شهید سردار سلیمانی مصداق یاوران امام زمان(عج) بود چراکه همه شهدا با عشق به خدا نیز زمینه‌ سازان ظهور هستند و خدمت می‌کنند.

وی اضافه کرد: خیانت به مردم خیانت به خون شهداست که در پیشگاه خدا باید پاسخگو بود؛ از ویژگی‌های مهم مومنان عدم سازش با دشمن است که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار سازش ناپذیری در دنیا است.

تویسرکانی گفت: ما گام اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در گام دوم باید در عرصه‌هایی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، تلاش کنیم و به یاری خداوند امید داریم که در این مسیر باید با همدلی و وحدت و تکیه به توانایی داخلی نیز به اهداف والای این بیانیه دست یابیم.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه جهاد و کمک به مظلومان از ویژگی‌های مهم شهدا بود، تاکید کرد: ما برای ادامه راه شهدا در صحنه هستیم و از هیچ سرزنشی در این میان نمی‌هراسیم.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان