۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین معدل کارآیی ایران پس از انقلاب بسیار بالاست/ در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی وابسته به غرب اداره می‌شد
کد خبر: ۳۴۰۱۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۰:۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت تهران:

معدل کارآیی ایران پس از انقلاب بسیار بالاست/ در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی وابسته به غرب اداره می‌شد

امام‌ جمعه موقت تهران گفت: معدل کارایی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است به طوری که دنیا امروز ما را در بالاترین سطح می‌بیند لذا مسئولین در کشوری مانند ایران نباید دغدغه منابع داشته باشند.

معدل کارآیی ایران پس از انقلاب بسیار بالاست/ در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی وابسته به غرب اداره می‌شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در شورای اداری استان قزوین که عصر امروز(دوشنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین در منشور حکومت‌داری در خطاب به مالک اشتر، چهار حوزه روشن را طبق اولویت‌ها برای اداره کشور مد نظر قرار دادند.

وی افزود: در این نامه نسبت به خلق ثروت برای کشور تاکید شده و حضرت منابع مالی و درآمدهای شفاف مالیاتی را بیان می‌کنند؛ لذا بدون اقتصاد سالم نمی‌توان به درآمد پایدار دست یافت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مولفه دفاعی و امنیت بیان کرد: بدون تردید هر جامعه‌ای با دشمن مواجه است که ابتدا باید آن را شناخت و به مبارزه پرداخت یعنی خلق امنیت داشت؛ که این جامعه می‌تواند از توسعه برخوردار باشد.

ابوترابی فرد عنوان کرد: ارتقاء جایگاه نیروی انسانی سفارش دیگر امیرالمومنین است که ارتقاء منزلت علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مردم را به دنبال دارد که جزو وظایف کلیدی مدیران است.

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: وظیفه دولت است که یک کشور برخوردار از آبادانی و عمرانی را ایجاد کند و هر مسئولیتی در نظام، در این چهار حوزه بیان شده توسط حضرت جای می‌گیرد.

وی تصریح کرد: معدل کارایی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست و فراتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود است به طوری که دنیا امروز ما را در بالاترین سطح می‌بیند، لذا مسئولین در کشوری مانند ایران نباید دغدغه منابع داشته باشند.

ابوترابی فرد ادامه داد: یکی از علل افزایش هزینه‌ها این است که مسئولین هزینه‌ها را مناسب با درآمدها تعیین نمی‌کنند و این مسئله هم به علت تکیه به منابع نفت و گاز اتفاق افتاده است که ما را غافل کرده است.

مسئولین هزینه‌ها را مناسب با درآمدها تعیین نمی‌کنند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه اگر با درآمد مالیاتی کشور را اداره می‌کردیم امروز وضعیت بهتری داشتیم، تاکید کرد: اکنون در سخنرانی‌های تبلیغاتی برای انتخابات، کسانی که می‌گویند هزینه‌ها را افزایش می‌دهند باید پرسید که منابع درآمدی شما از کجاست؟ این هزینه‌ها فقر و تورم را به دنبال دارد.

وی افزود: امروز خوشبختانه در جهاد با دشمن در بالاترین جایگاه قرار داریم چراکه این بخش با اندیشه، تفکر و علم و با استفاده بهینه و درست از منابع و توسط نیروی جوان اداره می‌شود.

ابوترابی فرد عنوان کرد: اگر امروز در بالاترین جایگاه نظامی و دفاعی هستیم بخاطر این است که صنایع دفاعی ما بر مبنای دانش است نه دلارهای نفتی؛ در حالی که در دوران طاغوت ارتش ما با دلارهای نفتی و وابسته به غرب اداره می‌شد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه قدرت دفاعی ما نشان دهنده بسیج جامعه برای تقابل با دشمن است، بیان کرد: امروز جایگاه فاخر دفاعی ما دستاورد فرماندهی صحیح و حضور نیروهای قدرتمند و سلحشور در این بخش است که نماد دشمن شناسی و تقابل منطقی و علمی با دشمن است.

وی با اشاره به اینکه ریشه امنیت در کشور فرهنگ عمومی مردم است، اضافه کرد: نیروی انسانی در جامعه ما ارتقاع پیدا کرده است و در حوزه علمی انقلابی عظیم شکل گرفته اما باید توجه کنیم که به لحاظ فرهنگی از همه آسیب‌های فرهنگی جهان متاثریم و تهاجم عظیم فرهنگی در حال رخ دادن است.

ابوترابی فرد در پایان یادآور شد: حدود ۸۰۰ میلیارد دلار خسارت‌های جنگ تحمیلی بود اما طی این ۴۰ سال عمران و آبادانی در کشور شکل گرفته و انقلاب عظیمی در زیرساخت‌ها اتفاق داده است.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان