۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پیش‌بینی افت ۱۵ درجه‌ای دما در قزوین/ همه دستگاه‌ها در آماده‌باش هستند
کد خبر: ۳۴۰۰۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل مدیریت بحران استان خبرداد

پیش‌بینی افت ۱۵ درجه‌ای دما در قزوین/ همه دستگاه‌ها در آماده‌باش هستند

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سه‌شنبه هفته جاری شاهد بارندگی و افت شدید دمای هوا در استان خواهیم بود؛ به طوریکه پیش‌بینی شده تا ۱۵ درجه هوا سردتر شود.

پیش‌بینی افت ۱۵ درجه‌ای دما در قزوین/ همه دستگاه‌ها در آماده‌باش هستند

قدرت‌الله مهدی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به هشدارهای هواشناسی نسبت به تغییرات جوی در استان اظهار کرد: اکنون در سطح استان مشکل خاصی نداریم و احتمالا از فردا شب شاهد بارندگی در سطح استان باشیم.

وی افزود: بیشترین نگرانی ما نیز مربوط به مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان است چراکه ممکن است این تغییرات جوی همراه با کولاک باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌هایی که اداره هواشناسی داشت روز گذشته شاهد وزش باد شدید در برخی نقاط استان بودیم که متاسفانه در چند نقطه استان نیز خسارت داشتیم.

وی عنوان کرد: به دلیل وزش شدید باد یک دکل مخابراتی در آوج دچار آسیب شده و در روستای هیر الموت غربی نیز سقف یک ساختمان مسکونی تخریب شد و در برخی نقاط دیگر نیز بحث شکستگی درختان بود؛ اما خوشبختانه آسیب جانی یا مصدومیت نداشتیم.

مهدی‌خانی بیان کرد: اکنون در مسیر زنجان به سمت تبریز شاهد بارش برف هستیم به طوریکه در ساعتی از صبح جاده مسدود شد؛ احتمالا از فردا بعدازظهر در استان بارندگی داشته باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: صبح روز سه شنبه نیز شاهد بارندگی و افت شدید دمای هوا خواهیم بود به طوریکه پیش‌بینی شده تا 15 درجه هوا سردتر شود.

وی در پایان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در استان گفت: جمعه گذشته جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی برگزار شد و همه دستگاه‌ها برای بحث طوفان و بارندگی‌ها در استان در آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان