۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین نارضایتی‌های اقتصادی مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای نیست
کد خبر: ۳۴۰۰۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۸:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

نارضایتی‌های اقتصادی مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای نیست

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت : علی رغم اینکه دشمنان دوست ندارند ما در انتخابات حاضر شویم و گاهی مردم نارضایتی‌هایی از وضع معیشت جامعه دارند که حق آن‌هاست؛ اما باید پای صندوق‌های رای حضور داشته باشیم و در انتخاب خود دقت کنیم.

نارضایتی‌های اقتصادی مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای نیست

به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنرصبح قزوین ؛ دوازدهمین جلسه از سلسله نشست دفاع همچنان باقی است با موضوع "فراسوی شهادت" عصر امروز در سالن جلسات شهید حسن پور سپاه قزوین با حضور حامد عنقا کارگردان و نویسنده برجسته کشور و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار شد.

محمد کشاورز در این نشست با بیان اینکه تفکر امریکایی از ریشه غلط است، اظهار کرد: امریکا گمان می‌کرد با حذف حاج قاسم سلیمانی، تفکر مقاومت در جهان خدشه‌دار می‌شود؛ اما خوب دیدیم که در کشور خودمان و سراسر عالم یک یوم الله دیگر شکل گرفت.

وی افزود: یکی از شعارهای مهم مردم عالم که به گوش می‌رسد همان شعار ضدامریکایی است و شهادت حاج قاسم مهر محکمی بر ظالم بودن امریکا زد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به معامله قرن ابراز کرد: دشمنان با نقشه‌ها و تفکراتشان خواستند با مطرح کردن معامله قرن به ظاهر، غرب آسیا را به صلح بکشند اما جالب این است که خودشان در واقعیت خواستار صلح نیستند بلکه به دنبال منافع خود هستند.

کشاورز با بیان اینکه وظیفه رسانه تبیین اذهان عمومی است، گفت: اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم مهمترین وظیفه ما انتخاب آگاهانه است چراکه انتخاب درست، امنیت کنونی کشور را تامین می‌کند و باید حضور پرشور در این عرصه داشته باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: علی رغم اینکه دشمنان دوست ندارند ما در انتخابات حاضر شویم و گاهی مردم نارضایتی‌هایی از وضع معیشت جامعه دارند که حق آن‌هاست؛ اما باید پای صندوق‌های رای حضور داشته باشیم و در انتخاب خود دقت کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: نماینده باید باکفایت و برنامه‌دار باشد و اهل شعار نباشد و فرای مباحث سیاسی اطلاعات کافی از نیازهای جامعه داشته باشد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان