۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین وجود ۵۴۰ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور/ مرکز "لیزردرمانی" در درمانگاه موقوفه بیدستان افتتاح شد
کد خبر: ۳۴۰۰۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان قزوین اعلام کرد

وجود ۵۴۰ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور/ مرکز "لیزردرمانی" در درمانگاه موقوفه بیدستان افتتاح شد

مدیرکل اوقاف استان قزوین گقت: ۵۴٠ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور وجود دارد و برای راه اندازی این ساختمان درمانی با اداره کل بهزیستی استان قزوین توافق شد تا دو طبقه این ساختمان به ارائه خدمات لیزردرمانی و توانبخشی و طبقه همکف نیز برای درمانگاه و آزمایشگاه اختصاص یابد.

وجود ۵۴۰ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور/ مرکز "لیزردرمانی" در درمانگاه موقوفه بیدستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی در مراسم افتتاح "مرکز توانبخشی مراقبتی معلولین جسمی و حرکتی شبانه‌روزی غیاثوند" که امروز( شنبه) با حضور مسئولان استانی در ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهر بیدستان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که آنچه در نزد شماست از بین رفتنی است اما آنچه در نزد خداست، ماندگار خواهد بود که بی شک وقف نیز دارای چنین جایگاهی است.

وی افزود: این ساختمان درمانی که میراث موقوفه قازان‌ابن‌ارغوان است مجموعه‌ای آبرومند برای درمان و ارائه خدمات پزشکی با نگاه خدمت رسانی به مردم بیدستان است.

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: با افتتاح این مرکز اقشار مختلف مردم از این موقوفه بهره‌مند خواهد بود.

وی عنوان کرد: کلنگ احداث این پروژه از سال ۹۱ به زمین زده شد و در سال ۹۷ نیز ساخت ساختمان آن به پایان رسید که خوشبختانه در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این مرکز هستیم.

مجیدی در پایان عنوان کرد: ۵۴٠ بیمارستان و درمانگاه موقوفه در کشور وجود دارد و برای راه اندازی این ساختمان درمانی با اداره کل بهزیستی استان قزوین توافق شد تا دو طبقه این ساختمان به ارائه خدمات لیزردرمانی و توانبخشی و طبقه همکف نیز برای درمانگاه و آزمایشگاه اختصاص یابد.

ارائه خدمات توانبخشی به ۲۷۷۰ معلول در استان

علیرضا وارثی در ادامه این مراسم گفت: بهزیستی قزوین به دو هزار و ۷۷۰ نفر در استان به صورت شبانه روزی خدمات توانبخشی ارائه می‌کند.

وی افزود: این مرکز ۵۶ اُمین مرکزی است که در استان قزوین افتتاح می‌شود و دومین مرکز از نوع جنس این فعالیت است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: در بحث درمان لیرزتراپی نیاز به مجوز داریم که با حمایت مسئولان استانی، امیدواریم این کار انجام شود چون در زمینه خدمات در حوزه درمان لیزر محدودیت خاصی وجود دارد.

وی عنوان کرد: حمایت‌های یارانه‌ای نکته دیگری است که از مسئولان می‌خواهیم ظرفیت ۴۰ نفر یارانه‌ای را برای تداوم فعالیت مرکز پوشش بدهند.

این مقام مسئول در پایان گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز درمانی و با حمایت مسئولان بتوانیم غرب کشور را در حوزه لیزر درمانی و خدمات مورد نیاز در این حوزه پوشش دهیم.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان